شرایط بیمه درمان تکمیلی شرکت بیمه ایران

شرایط بیمه درمان تکمیلی شرکت بیمه ایران

شرکت بیمه ایران در حال حاضر فقط بیمه درمان تکمیلی گروهی را ارائه می‌دهد و بیمه درمان تکمیلی انفرادی را پوشش نمی‌دهد. برای استفاده از بیمه درمان تکمیلی گروهی شرکت بیمه ایران، حداقل باید ۵۰ نفر (شامل کارکنان و خانواده‌های آن‌ها) در لیست تامین اجتماعی وجود داشته باشند. بیمه گذار می‌تواند حق بیمه‌های خود را به صورت نقد و یا اقساط به شرکت بیمه ایران پرداخت کند. در هر صورت، برای صدور بیمه تکمیلی و استفاده از پوشش‌های آن، شرایط بیمه عمر ایران که در بیمه نامه ذکر شده است باید رعایت شود.

پوشش های اصلی شرکت بیمه ایران

شرکت بیمه ایران پوشش‌های اصلی خود را به بیمه شدگان در سه دسته ارائه می‌دهد. در دسته اول، هزینه‌های مربوط به بستری در بیمارستان، عمل جراحی، شیمی درمانی، رادیوتراپی، آنژیوگرافی قلب، گامانایف و سنگ‌شکن در بیمارستان و مراکز جراحی محدود و مراکز DAY CARE جبران می‌شود. در دسته دوم، هزینه‌های همراه افراد زیر ۷ سال و بالاتر از ۷۰ سال در بیمارستان‌ها تامین می‌شود. در دسته سوم، هزینه‌های آمبولانس و فوریت‌های پزشکی که نیاز به انتقال فرد به مرکز درمانی دیگر دارد تامین می‌شود، در صورتی که این انتقال و بستری شدن بیمه‌شده در مراکز درمانی و یا نقل‌ و انتقال وی طبق دستور پزشک معالج باشد.

 

شرایط بیمه درمان تکمیلی شرکت بیمه ایران

پوشش های اضافی بیمه درمان تکمیلی ایران

پوشش های اضافی بیمه تکمیلی امکان افزودن تعدادی از پوشش های زیر به پوشش های اصلی را با پرداخت حق بیمه اضافی فراهم می کند: اولا، افزایش سقف تعهدات برای هر بیمه شده تا دو برابر سقف تعهدات پوشش های اصلی برای شیمی درمانی، رادیوتراپی، اعمال جراحی مرتبط با سرطان، قلب، مغز و اعصاب مرکزی و نخاع، دیسک وستون فقرات، گامانایف، پیوند ریه، پیوند کبد، پیوند کلیه، پیوند مغز استخوان و آنژیوپلاستی عروق کرونر و عروق داخل مغز. ثانیا، جبران هزینه های زایمان اعم از طبیعی و سزارین تا حداکثر ۵۰% تعهدات اصلی. سوما، هزینه های مربوط به درمان نازایی و ناباروری شامل اعمال جراحی مرتبط با IUI، ZIFT، GIFT، IVF، میکرو اینجکشن (مشروط به خرید پوشش زایمان و حداکثر معادل پوشش زایمان). و در نهایت، هزینه های پاراکلینیکی.

موارد مفید دیگر:

درباره ی njyuopqwrx