طریقه طراحی سایت فروشگاهی

طریقه طراحی سایت فروشگاهی

قبل از در نظر گرفتن طریقه طراحی سایت فروشگاهی، با یک ایده شروع کنید. برنامه ریزی کنید که چگونه وب سایت شما کار خواهد کرد، زیرا بر طراحی و جریان تاثیر می گذارد. چگونه با مشتریان ارتباط برقرار خواهید کرد؟ چه محتوا و تصاویر محصولی با مشتریان شما به صورت انلاین ارتباط برقرار می کند؟

یک طراحی خوب به طور کلی شامل یک داستان نام تجاری و تصاویر، ناوبری بدون درز، سلسله مراتب منو کارامد، نوار جستجو، صفحات محصول بهینه شده و پرداخت سریع است. هر عنصر کلیدی با هم کار می کند تا یک فروشگاه با عملکرد بالا را تشکیل دهد.

اما شما نیازی به یک طراحی بیش از حد پیچیده برای راه اندازی ندارید. طرح بندی های اساسی را که از نام تجاری با طرح های رنگی منحرف نمی شوند، را بررسی کنید.

طریقه طراحی سایت فروشگاهی

مهمترین بخش در طراحی سایت فروشگاهی

اول و مهمتر از همه، مهم است که یک وب سایت طراحی کنید که خریداران احساس کنند می توانند به ان اعتماد کنند. اکثر خریداران در مورد حریم خصوصی و اینکه ایا سایت از اطلاعات شخصی خود با ارائه یک معامله امن محافظت می کند، نگران هستند. اگر وب سایت احساس اعتماد نکند، انها به سادگی خرید را در جای دیگر انتخاب می کنند. لذا طریقه طراحی سایت فروشگاهی موارد زیر را در نظر بگیرید.

  1. اطلاعات کلی را ارائه دهید
  2. از افراد پشت کسب و کار عکس هایی را در نظر بگیرید.
  3. اطلاعات تماس را در نظر بگیرید.
  4. به رسانه های اجتماعی لینک دهید
  5. پرسش های متدول طرح کنید.
  6. طریقه ارسال محصول را بنویسید.
  7. شرح محصول را در نظر بگیرید.

 

سرور در طراحی سایت فروشگاهی

همچنین از یک سرور امن استفاده کنید. خریداران انتظار دارند که اطلاعات شخصی انها در هنگام خرید انلاین ایمن بماند. گواهینامه SSL هویت یک وب سایت را تایید می کند و اطلاعاتی را که باید امن باقی بماند رمزگذاری می کند. این یک نشانه ضروری است که نشان می دهد پرداخت ها امن هستند. به خریداران اطمینان دهید که داده های انها با پیاده سازی SSL و نمایش نشان های گواهینامه SSL محافظت می شود.

همچنین در طریقه طراحی سایت به جزئیات توجه کنید و از اشتباهات تایپی، تصاویر از دست رفته، لینک های شکسته، خطاهای ۴۰۴ یا سایر اشتباهات کشتار UX تجارت الکترونیک اجتناب کنید و  وب سایت را قانونی و حرفه ای جلوه دهید.

سلسله مراتب بصری را اتخاذ کنید. مهم ترین محتوا باید در بالای صفحه نمایش داده شود. در برخی موارد، استفاده از فضای خالی کمتر برای نزدیک‌تر کردن آیتم‌ها به هم بهتر از فشار دادن محتوای مهم به زیر صفحه است. بیش از حد طراحی نکنید. فرمت های فونت مانند صورت فونت، اندازه ها و رنگ ها را محدود کنید. وقتی متن بیش از حد شبیه گرافیک باشد، با یک تبلیغ اشتباه گرفته می شود. از رنگ‌های متن و پس‌زمینه با کنتراست بالا استفاده کنید تا محتوا تا حد امکان واضح باشد.اگر در طراحی سایت تجربه کافی ندارید بهتر است این کار را به افراد با تجربه بسپارید.

طریقه طراحی سایت فروشگاهی

برخی از مطالب مرتبط:

 

 

درباره ی njyuopqwrx