مهمان عزیز، خوش‌آمدید.
شما می‌توانید از طریق فرم ثبت‌نام در انجمن عضو شوید.

نام‌کاربری
  

رمز عبور
  





جستجو در انجمن‌ها



(جستجو‌ی پیشرفته)

آمار انجمن
» کاربران: 1,435
» آخرین کاربر: icucubexuela
» موضوعات انجمن: 133
» ارسالهای انجمن: 208

آمار کامل

کاربران حاضر
ما 9 کاربر حاضر در انجمن دارید
» 2 کاربر عضو | 7 مهمان
icucubexuela، StevenbuIsk

آخرین موضوعات
چگونگی انتخاب گواهینامه ی...
انجمن: هاست و دامین
آخرین‌ارسال: ehsannasr
25-5-1397, 12:43 عصر
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 164
نکات کلیدی در مورد سئو و ...
انجمن: سئو وردپرس
آخرین‌ارسال: ehsannasr
25-5-1397, 12:26 عصر
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 94
پهنای باند unmetered هاست...
انجمن: هاست و دامین
آخرین‌ارسال: ehsannasr
18-5-1397, 12:16 عصر
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 914
کلمات کلیدی در سئو چه مقد...
انجمن: سئو وردپرس
آخرین‌ارسال: ehsannasr
18-5-1397, 12:13 عصر
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 645
تاکتیک های تبلیغاتی برای ...
انجمن: ایمیل مارکتینگ
آخرین‌ارسال: panel123
13-5-1397, 09:36 صبح
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 1,019
مزیت داشتن گواهی نامه ی ا...
انجمن: هاست و دامین
آخرین‌ارسال: ehsannasr
9-5-1397, 10:40 صبح
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 1,937
بهینه سازی سایت وردپرس - ...
انجمن: سئو وردپرس
آخرین‌ارسال: ehsannasr
9-5-1397, 10:37 صبح
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 1,724
internal server error 500...
انجمن: طراحی قالب سایت
آخرین‌ارسال: ehsannasr
30-4-1397, 04:14 عصر
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 2,419
ده ویژگی که برای وبسایت ه...
انجمن: هاست و دامین
آخرین‌ارسال: ehsannasr
30-4-1397, 04:11 عصر
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 2,709
طراحی سایت شرکتی
انجمن: طراحی قالب سایت
آخرین‌ارسال: fmyi
21-4-1397, 01:07 عصر
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 3,319

 
  چگونگی انتخاب گواهینامه ی ssl مناسب برای امنیت وبسایت
ارسال‌شده توسط: ehsannasr - 25-5-1397, 12:43 عصر - انجمن: هاست و دامین - بدون‌پاسخ

دانستن اینکه چگونه یک گواهینامه SSL مناسب برای وب سایتتان انتخاب کنید، اگر شما هرگز گواهینامه ای خرید نکرده باشید، می تواند کمی دلهره آور باشد. شما باید به جستجوی چه ویژگی هایی باشید؟ بهترین ارائه دهنده ی گواهینامه کیست؟ وچرا اینقدر اختلاف در قیمت گذاری ها وجود دارد؟ ما در اینجا راهنمایی مختصری در مورد نحوه ی انتخاب آگاهانه گواهینامه های SSL قرار داده ایم که بتوانید بهترین انتخاب را برای وب سایت خود داشته باشید.

Domain validation (DV) 
DV یک اعتبار سنجی اولیه از بین گواهینامه هاست. ایده آل برای کسب و کارهایی است که نیاز به تامین امنیت برای قسمتهای خاصی از سایت دارند، مانند فروشگاه های تجارت الکترونیک، که می خواهند مشتریانشان قادر به پرداخت امن باشند. این گواهینامه یک شیوه ی رمزگزاری عمومی و پایه را ارائه می دهد و می تواند با هزینه ی بسیار پایین خریداری شود. از این نوع گواهینامه، Rapid SSL یک گزینه ی ارزان برای یک گواهینامه اس اس ال است.

Organization validation (OV) 
اعتبار سنجی سازمان یک گام اساسی از اعتبار سنجی دامنه است. برای این نوع گواهینامه، نیاز به اسناد و مدارک اضافی ای دارید تا مالکیت دامنه و هویت کسب و کار خود را قبل از اینکه گواهینامه صادر شود، تایید نمایید. بر اساس این طرح، معاملات و تراکنش ها هم رمزگزاری می شود، به عبارت ساده تر، مشتریان امن تر خواهند بود. دو نمونه گواهینامه هایی که اعتبار سنجی سازمانی را ساپورت می کنند Izenpe , OpenTrust می باشد.

Extended Validation (EV)
گواهینامه های EV از مجموعه ای از چکها و امکان سنجی ها به منظور بررسی هویت کسب و کار و جلوگیری از تقلب با ایجاد ارتباط امن استفاده می کنند.
شما می دانید با یان نوع گواهینامه، زمانی که شما به یک وب سایت (سرور مجازی) https می روید یک نوار سبزرنگ در نوار Navigation می بینید؟
این یک ویژگی منحصر به فرد برای گواهینامه های EV است که اعتماد کاربران را بیشتر می کند.

Wildcard
نوعی از گواهینامه های SSL است که یک ویژگی به کاربران می دهد که نه تنها دامنه ی اصلی بلکه زیردامنه های تحت آن را هم محفاظت کنند. شما با استفاده از آن می توانید تعداد نامحدود ساب دامنه را رمزگزاری کنید. RapidSSL نوع Wildcard هم ارائه می دهد.

نتیجه گیری:
با استفاده از این اطلاعات شما می توانید نوع حفاظتی که برای وب سایت (خرید هاست) شما بهتر کار می کند، تعیین کنید.
پویاسازان انواع گواهینامه های SSL که می توانید از بین آنها انتخاب کنید را ارائه می دهد و دانستن ویژگی ها و مزایای هر کدام می تواند در انتخاب صحیح به شما کمک کند.

منبع: وبلاگ پویاسازان


  نکات کلیدی در مورد سئو و بهینه سازی وردپرس
ارسال‌شده توسط: ehsannasr - 25-5-1397, 12:26 عصر - انجمن: سئو وردپرس - بدون‌پاسخ

کلمه SEO و تجربه متخصصان و و توسعه دهندگان وب ثابت کرده است که هر اقدامی که در روند افزایش رتبه سایت شما تاثیر مثبت داشته باشد، میتواند یک تکنیک از تکنیک های سئو محسوب شود. بنابراین این علم بسیار وابسته به تجربه است. در ادامه به شما نکات ریز و جزیی را معرفی خواهیم کرد که میتواند تاثیر مثبتی در روند بهبود سئو و بهینه سازی سایت شما داشته باشد.
همچنین ناگفته نماند که بسیاری از تکنیک های جایگاه سئو و بهینه سازی تاثیر مستقیم بر سئو ندارد، اما میتواند بطور غیر مستقیم به بهبود سئو و بهینه سازی سایت کمک کند.

از کلمات کلیدی LSI استفاده کنید
کلمات کلیدی یا Latent Semantic Indexing که به اختصار LSI نامیده می شود به کلماتی اشاره دارد که معنای مرتبط با کلید واژه اصلی دارد.
بیشتر افراد از این روش بدون اینکه خودشان آگاه باشند استفاده می کنند. در واقع می توان گفت که کلمات کلیدی LSI معنا و مفهموم محتوا را مشخص می کنند.
برای اینکه با مفهموم کلمات LSI بهتر آشنا شوید، کلمه‌ای را در گوگل جستجو کنید و سپس به قسمت پایین صفحه مراجعه کنید. نتایج موجود در این قسمت همان کلمات LSI هستند.

بررسی جستجوهای داخلی سایت
یکی از روش های ناب برای پیدا کردن کلید واژه های جدید، بررسی جستجوهای داخلی سایت است.
در این ترفند شما به عبارتی دسترسی خواهید داشت که می توانید از آنها برای تولید مطالب جدید استفاده کنید. بهتر است که این فرایند را حداقل هر ماه یکبار انجام دهید. البته این کار زمانی امکان پذیر خواهد بود که لاگ جستجوهای داخلی را داشته باشید.

طراحی صفحات AMP
صفحات شتابدهنده موبایل که به اختصار AMP نامیده می شود، نام فناوری جدید و مخصوص دستگاه های تلفن همراه است. در صفحات AMP بسیاری از المان ها از صفحات حذف شده و در نتیجه و سرعت نمایش صفحات چندین برابر بیشتر می شود.
هر چند که این مورد به تنهایی بر روی رتبه سایت تاثیر نمی گذارد، اما گوگل صفحاتی را که نسخه AMP دارند، در نتایج جستجوها با علامت مخصوص متامیز می کند.
ایجاد صفحات حریم خصوصی و شرایط استفاده در سایت
این مورد به احتمال زیاد به طور مستقیم بر روی رتبه سایت در گوگل تاثیر نمی گذارد، اما وجود آن می تواند برای تجربه کاربری مناسب باشد.
وجود صفحات سیاست حفظ حریم خصوصی و شرایط استفاده سایت شما را از سایت هایی که این صفحات را ندارند متامیز می کند.
در اصل، کاربران تمایل دارند که با وب سایت هایی که رفتار حرفه‌ای دارند در ارتباط باشند. پس اگر شما این گونه صفحات را نداشته باشید عده ای از کاربران را از دست خواهید داد. رعایت کردن این مورد در وب سایت های تجارت الکترونیک که محصول یا خدماتی را ارائه می کنند، بسیار مهم است.

استفاده از تصاویر مناسب
یکی از بهترین روش هایی که با کمک آن می توان خوانایی محتوای صفحات را افزایش داد و توجه بازدید کنندگان را جلب کرد، استفاده از تصاویر می باشد.
خوانایی آسان بدین معناست که کابران متن را به طور کامل مطالعه کرده و در نتیجه مدت زمان بیشتری را در سایت خواهند ماند. در نظر داشته باشید که سیگنال های تجربه کاربری برای گوگل بسیار مهم است؛ هر کاری را که به بهبود مدت زمان ماندگاری کاربران در سایت ختم می شود را انجام دهید چراکه این کار به سئو سایت کمک می کند.

آدرس URL کوتاه
هرچه آدرس صفحات کوتاه‌تر باشد به همان میزان برای کاربران و موتورهای جستجوگر مناسب خواهد بود. بررسی ها نشان داده است که گوگل به وب سایت هایی که آدرس URL صفحات آنها کوتاه است، رتبه بهتری اختصاص می دهد.

عنوان منحصر به فرد برای هر صفحه
عنوان تکراری از جمله اشتباهاتی است که در سایت های زیادی دیده می شود (حتی سایت های فروشگاهی). گوگل صراحتا اعلام کرده است که از عنوان های تکراری استفاده نکنید. برای شناسایی عنوان های تکراری در کنسول جستجوی گوگل به مسیر Search Appearance » HTML Improvements مراجعه کنید.همچنین میتوانید از افزونه Unique Title Checker وردپرس استفاده کنید.
همان طور که در تصویر فوق مشخص است، ۷۹۷ صفحه از سایت تگ عنوان تکراری دارند. و البته چندین صفحه بدون تگ عنوان و یا متای توضیحات تکراری که باید در سئو داخلی وب سایت اصلاح گردند.

بر روی محتوا تمرکز کنید
بررسی ها نشان داده است که کاربران به کیفیت محتوا بسیار اهمیت می دهند. در صورتی که محتوا ارزش چندانی نداشته باشد علاوه بر اینکه بازدید کنندگان آن را با دوستان خود به اشتراک نخواهند گذاشت؛ بلکه وب سایت را ترک کرده و دیگر از آن سایت بازدید نخواهند کرد.
اگر به فکر بهبود رتبه سایت و جذب دنبال کنندگان دائمی هستید، از کیفیت محتوا غافل نشوید. تولید محتوای ارزشمند و کاربردی می تواند ترافیک سایت را به شدت تحت تاثیر قرار داده و آن را افزایش دهد.

کلمات کلیدی مترادف را در هدینگ های H1 و H2 قرار دهید
در بسیاری از وب سایت ها از تگ H1 برای عنوان صفحه استفاده می شود؛ چراکه H1 تنها یکبار در هر صفحه استفاده می شود.
اما برای هدینگ های H2 و H3 تا H6 محدودیتی وجود ندارد.
بنابراین مترادف کلمه کلیدی را در این هدینگ ها استفاده کنید. این ترفند به بهبود سئو داخلی سایت کمک می کند. همچنین استفاده درست و به جا از هدینگ ها در افزایش خوانایی محتوای بسیار موثر هستند.

استفاده از عنوان های تشریحی
منظور از عنوان های تشریحی تگ عنوانی است که به ابتدا یا انتهای آن کلمات توصیفی اضافه شده باشد.
برای مثال: شخصی که عبارت سریال تاج و تخت را جستجو می کند، ممکن است به دنبال موضوعات زیر باشد: دانلود سریال تاج و تخت، نقد و بررسی سریال تاج و تخت و موارد مشابه دیگر.
بنابراین وقتی شما از این کلمات توصیفی در تگ عنوان استفاده کنید، ورودی هدفمند و البته بیشتری دریافت خواهید کرد.

استفاده از پیشنهادهای گوگل برای پیدا کردن کلمات کلیدی
حتما متوجه شده اید که زمانی که یک عبارتی را شروع به تایپ کردن در کادر جستجوی گوگل می کنید، یکسری عبارات توسط خود گوگل پیشنهاد داده می شود.
از این ترفند می‌توانید برای پیدا کردن و انتخاب کلمات کلیدی استفاده کنید. روش انجام کار بدین صورت است که کلمه مورد نظر را وارد می کنید و منتظر می مانید تا گوگل پیشنهادهای خود را نشان دهد.


  پهنای باند unmetered هاست به این معناست که شما هزینه ای ثابت پرداخت می کنید ولی؟!
ارسال‌شده توسط: ehsannasr - 18-5-1397, 12:16 عصر - انجمن: هاست و دامین - بدون‌پاسخ

ترافیک ماهانه یا پهنای باند به حداکثر سقف مجاز انتقال اطلاعات، در طول یک ماه بین سرور (سرور مجازی) و مرورگر بازدیدکنندگان سایت شما گفته میشود.انتقال اطلاعات شامل آپلود ها و دانلودهای شما میشود.ترافیک برای بازه زمانی یک ماه است و اول هر ماه میلادی ۰ میشود و سپس از نو محاسبه میشود،سنجش ترافیک بر اساس بایت است.
پهنای باند unmetered هاست به این معناست که شما هزینه ای ثابت پرداخت می کنید ولی میزان استفاده ی شما در ماه های مختلف می تواند متفاوت باشد و این بستگی به میزان استفاده دیگر کاربران و یا شبکه دیتاسنتر دارد و اینکه بسته به استفاده ی دیگر کاربران چه سهمی، نصیب شما شود. گاهی ممکن است بیشترین استفاده را شما داشته باشید و گاهی کاربران دیگر و این نه قابل پیش بینی است و نه قابل تغییر. موضوع اصلی این است که میزان ترافیک نامحدود وجود خارجی ندارد و با دانستن این موضوع، زمانی که شما سرویسی با پهنای باند unmetered دارید، میزان استفاده ی شما اصلا محاسبه نمی شود و تا جایی که ظرفیت اجازه دهد، شما می توانید استفاده نمایید.
عدم سنجش میزان ترافیک خرید هاست به معنای نامحدود بودن نیست، در حقیقت از هاستی که سنجیده نمیشود شما میتوانید به میزان دلخواه ترافیک استفاده کنید و کاهش سرعت نداشته باشید.
در زبان انگلیسی واژه unmetered را به معنی عدم سنجش است و در میزبانی وب به پلن هایی گفته میشود که محاسبه میشوند اما محدودیتی برای انها در نظر نگرفته شده است. به عنوان مثال ارائه ۴۵۶۵۶۳۴۵۷۲۶۸۷۳۳۹۸۶ ایمیل به معنای نامحدود بودن تعداد ایمیل ها نیست در حقیقت ارائه این تعداد ایمیل به معنای عدم سنجش ایمیل ها است.
معنای لغوی واژه ی “نامحدود” در زبان انگلیسی به معنی نداشتن انتها و محدودیت،است ولی وقتی به میزبانی وب، پلن نامحدود اطلاق می شود، اصلا چنین معنایی نمی تواند داشته باشد.در واقع،میزبانی نامحدود، در هر حال همیشه محدود است.
در معنا و مفهوم حقیقی ارائه نامحدود امکان پذیر نیست اما unmetered امکان پذیر است،جهت درک بیشتر و بهتر مفهوم نامحدود توصیه میشود ۲ مقاله حقایقی در رابطه با هاست نامحدود و تمام حقایقی که در مورد میزبانی نامحدود وجود دارد (۲) را مطالعه نمایید.
معمولا از کلمه نامحدود برای فضا ،ترافیک،پارک دامین ،تعداد دیتابیس ها و جداول …استفاده میشود.این به معنی این است که شما میتوانید سایت خود را گسترش دهید اما محدودیت وجود دارد.
برخی از شرکت های میزبانی وب ادعا میکنند که میزبانی وب (سرور اختصاصی) به صورت نامحدود ارائه میدهند. میزبانی وب نامحدود مثل این است که شما با پرداخت مبلغی در بوفه ای هر چه می خواهید بخورید.آیا فروشنده با ضرر و بدون سود این کار را انجام میدهد؟در حقیقت به این صورت نیست، فروشنده هزینه ای را محاسبه میکند و به شما اعلام میکند که معمولا ۲ یا ۳ برابر حدی است که شما میتوانید بخورید و معمولا با این ترفند شما را جذب کرده اما در واقعیت بسیاری از افراد به میزان ۴۰ درصد پرداختی خود را میتوانند بخورند. و اگر شخصی بیش از مبلغی که پرداخت کرده است بخورد فروشنده اعلام میکند که بیش از حد خورده اید و یا به نحوه دیگری اعتراض خود را اعلام میکند.
اکثر شرکت های هاستینگ خوب پهنای باند نرمال ارائه میدهند، با این حال برخی از مشتریان از این پهنای باند به صورت کامل استفاده نمیکنند.

پهنای باند نامحدود=فرار از سرعت بالا
در برخی از شرکت های هاستینگ Overselling سرور مجاز است چون همه افراد بیشتر استفاده نمیکنند، و اگر فردی بیشتر از حدی که در مجموعه تعیین شده است استفاده کند، در این صورت خدمات و شبکه با سرعت پایین تر وضعیف تر ارائه میدهند. معمولا آپلود و دانلود در وب بازه زمانی خاصی دارد با کاهش سرعت، زمانی که شما بیشتر استفاده کردید نمی توانید آپلود کنید. در نتیجه به ندرت بیشتر استفاده میکنید.اما اگر پکیج هاستینگ شما محدودیت ترافیک داشته باشد بدون کاهش سرعت استفاده میکنید.


منبع: وبلاگ پویاسازان


  کلمات کلیدی در سئو چه مقدار دارای اهمیت دارد؟
ارسال‌شده توسط: ehsannasr - 18-5-1397, 12:13 عصر - انجمن: سئو وردپرس - بدون‌پاسخ

در هنگام انجام سئو، هدف شما این است که رتبه صفحه وب یا وبسایت خود را در نتایج جستجو بالا ببرید و می‌خواهید این کار را به سرعت انجام دهید. زمان شما ارزشمند است، بنابراین باید بدانید که کدام فاکتورهای سئو مهم هستند. یکی از فاکتورهای مؤثر در سئو، چگالی (تراکم) کلمه کلیدی می‌باشد. در اواخر سال 1990، چگالی کلمات کلیدی (نسبت تکرار یک کلمه کلیدی به کل کلمات در یک صفحه وب) بسیار مهم بود؛ به طوریکه چگالی کلمه کلیدی یک فاکتور قدرتمند در به دست آوردن رتبه بالای وبسایت در موتورهای جستجو محسوب می‌شد، از این رو بسیاری از افراد توسط چگالی کلمه کلیدی با استفاده از به کار بردن بیش از حد کلمات کلیدی (keyword stuffing) رتبه وبسایت آنها ارتقا یافت. مدیران سایت‌ها زمانیکه به اهمیت چگالی کلمه کلیدی در سئو پی بردند، به قدری از آن استفاده کردند که دیگر متن قابل خواندن نبود.
بنابراین موتورهای جستجو به ویژه گوگل، با تغییر الگوریتم خود تصمیم گرفتند که اهمیت این فاکتور را در سئو کم کنند. موتور جستجوی گوگل زمانی که بروزرسانی‌هایی مانند پاندا، پنگوئن و مرغ مگس خوار را اجرا کرد؛ تغییرات زیادی در الگوریتم رتبه‌بندی جستجو خود داد. در حال حاضر اگر افراد با استفاده بیش از حد کلمات کلیدی (Keyword Stuffing) چگالی کلمات کلیدی وبسایت خود را بالا ببرند، وبسایت توسط گوگل جریمه خواهد شد. البته این بدان معنا نیست که نباید از کلمات کلیدی در محتوای خود استفاده کنید، بلکه باید این کلمات را به شکل صحیح و کافی در محتوای خود به کار برید.

بهترین تراکم کلمه کلیدی در سئو چیست؟
کارشناسان سئو در حوزه بازاریابی محتوا پیشنهاد می‌کنند که چگالی کلمه کلیدی مناسب 1 تا 3 درصد است؛ به عبارت دیگر جایگاه کلمات کلیدی باید بین 1 تا 3 درصد از محتوای کل صفحه باشد. در صورتی که تعداد کلمات کلیدی محتوای شما بیشتر از این مقدار بود، گوگل صفحه را به عنوان اسپم شناسایی می‌کند.
فرمول ساده برای محاسبه این درصد K/T*100 است که K تعداد تکرار یک کلمه کلیدی و T تعداد کل کلمات در یک محتواست و این نسبت را در 100 ضرب می‌کنید تا چگالی کلمات کلیدی خود را به دست آورید. در حالیکه این درصد را محاسبه می‌کنید، کد HTML یا کدهای تصویر را که ممکن است به محتوا اضافه کرده باشید را نادیده بگیرید؛ به این دلیل که این تگ‌های جاسازی شده معمولا در متن صفحه ظاهر نمی‌شوند.
گرچه باید این نکته را در نظر داشته باشید که محتوا را باید برای کاربر نوشت و چگالی کلمات فرمول خاصی ندارد، در یکی از ویدئوهایی که ما در کانال آموزشی وب24 در تلگرام منتشر کردیم، به این نکته اشاره شده که گوگل کلمات کلیدی را در حدی که بین 3 تا 5 بار در محتوا استفاده شده باشد تشخیص می دهد و تکرار بیش از حد کلمات کلیدی باعث خواهد شد که رتبه سایت شما افت کند و تکرار بیش از حد نیز باعث خواهد شد که مطلب شما به عنوان اسپم شناخته شود.

کلمه کلیدی خود را آنالیز (تجزیه و تحلیل) کنید
برای ایجاد ترافیک بالا به سمت وبسایت خود، باید روش‌های هوشمندانه‌تری را به کار برید. نویسندگان و مدیران وبسایت باید بدانند تنها قرار دادن کلمات کلیدی نیست که باعث رتبه دهی وبسایت می‌شود، مرتبط بودن کلمات کلیدی شما به محتوا باید توجه شود. با توجه به اینکه موتورهای جستجو هوشمند هستند، باید دقیق تر عمل کنید. محتوایی را ایجاد کنید که کلمات کلیدی شما به طور بی عیب و نقص متناسب و سازگار باشند. معمولا سایت هایی که به صورت تخصصی به موضوعات خاصی می پردازند رتبه بهتری در گوگل کسب می کنند.

آیا هنوز چگالی کلمات کلیدی برای سئو مهم است؟
همانطور که در بالا ذکر شد؛ در چند سال گذشته، حفظ چگالی کلمات کلیدی برای هر نوع محتوا مهم‌تر بود. چگالی کلمات کلیدی نقش مهمی را برای رتبه‌بندی سایت ایفا می‌کرد. کارشناسان سئو باید مطمئن می‌شدند که چگالی کلمات کلیدی را در محتوا رعایت کرده‌اند. 
پس از بروزرسانی الگوریتم گوگل، چگالی کلمات کلیدی به اندازه کیفیت محتوا مهم نیست. به جای جستجوی دقیق کلمات کلیدی بین محتوا، گوگل اکنون تلاش می‌کند تا عبارت مورد جستجوی کاربر و مفهوم محتوا را درک کند. پس آیا این بدان معناست که نباید بر روی کلمات کلیدی تمرکز کنید؟ این امر مانند چای بدون شکر است، همانند سئویی که بدون کلمات کلیدی بی‌مزه است. کلمات کلیدی همیشه یک فاکتور مهم برای وبسایت خواهند بود. مرتبط بودن کلمات کلیدی برای عبارت مورد جستجوی کاربر هنوز اهمیت بالایی دارد. اما تنها استفاده از یک نوع کلمه کلیدی مرتبط به اندازه قبل مهم نیست. بیشتر بر روی محتوا تمرکز کنید.
آخرین تحقیقات نشان می‌دهد که مهم نیست چگونه کلمات کلیدی مورد هدف را در بین محتوا قرار می‌دهید. بلکه باید به نحوه توزیع کلمات کلیدی خود توجه کنید. کلمات کلیدی باید طوری در محتوا توزیع شوند که هم محتوا قابلیت خواندن برای کاربران را داشته باشد و هم موتور جستجوی از جمله گوگل بتواند موضوع متن را درک کند. به عنوان نمونه اگر متن شما دارای 5 پاراگراف است نباید در دو پاراگراف اول تعداد زیادی کلمه کلیدی مثلا 10 بار تکرار شود. برای اینکه بتوانید کلمات کلیدی خود را به خوبی توزیع کنید و بهترین نتیجه را بگیرید بهتر است آنها را در عنوان صفحه، متن اصلی، URL سایت، تگ H1، توضیحات متا، لینک‌های داخلی سایت و تگ alt تصویر استفاده کنید. بنابراین کلمات کلیدی را هم برای موتورهای جستجو و هم برای ارائه تجربه کاربری خوب بهینه سازی کنید. گوگل زمانی شما را دوست دارد که افراد دیگر را در نظر بگیرید. بنابراین چگالی کلمات کلیدی مانند گذشته مهم نیست، اما هنوز هم فاکتوری موثر در سئو است.


  تاکتیک های تبلیغاتی برای رونق کسب و کار
ارسال‌شده توسط: panel123 - 13-5-1397, 09:36 صبح - انجمن: ایمیل مارکتینگ - بدون‌پاسخ

تاکتیک های تبلیغاتی ابزارهای نوین برای رونق کسب و کار

امروزه روشهای متنوع و گوناگونی علاوه بر تابلوسازی به شیوه هایی همچون تابلو برجسته یا تابلو چلنیوم در عرصه تبلیغات بوجود آمده است که بسیاری از این روشها را عصر تکنولوژی و اینترنت محیا کرده است و بسیاری نیز به روش سنتی صورت می گیرد . تبلیغات اینترنتی مفهوم گسترده ای است و انواع متفاوتی دارد که در ادامه به بحث در مورد هر یک از انواع این تبلیغات خواهیم پرداخت.
تبلیغات بنری مبتنی بر وب :

این تبلیغات مشابه بیلبورد است . بیلبوردها در جاده ها و بزرگراهها مشاهده می شوند اما بنرهای تبلیغاتی در صفحات وب هنگام وب گردی به چشم می خورند . این بنرها با استفاده از تصاویر و برنامه های چند رسانه ای و انیمیشن با استفاده از نرم افزارهای گوناگون ساخته می شود و در قسمتی از صفحات وب جای داده می شود و با کلیک بر روی آن به صفحه مدنظر لینک می شود .
تبلیغات موقعیتی :

این مدل تبلیغات ابتدا توسط گوگل و سپس یاهو و مایکروسافت مورداستفاده قرار گرفت . این روش از تبلیغات در فضای بازاریابی اینترنتی به صورت کاملا هدفمند و تخصصی طراحی و پیاده سازی شده است . زمانی که کاربر یک مطلب خاصی را جستجو می نماید سیستم های خودکار متن وب سایت مرورگر کاربر را از لحاظ کلید واژه ها اسکن می نمایند و سپس تبلیغاتی را که با محتوای نمایش داده شده به کاربر هماهنگی داشته باشند را به وی نمایش می دهند .
تبلیغات کلید واژه ای :

ابتدا یاهو در این زمینه سرمایه گذاری نمود اما گوگل که بعد از یاهو دست به این نوع تبلیغات زد محبوبیت بیشتری نسبت به یاهو پیدا کرد . تبلیغات کلیدواژه ای عبات است تبلیغات پولی به ازای هر بار کلیک و یا تبلیغات هزینه ای به ازای هر بار فعالیت .
تبلیغات وبلاگی :

وبلاگها روش بسیار کارآمد برای کسب و کارهای اینترنتی هستند . وبلاگ های تبلیغاتی اغلب از تکنیک های بازاریابی موتورهای جستجو بهره می برند که به نتایج بهتری دست یابند .
تبلیغات دسته سیار موسیقی :

این تکنیک تبلیغاتی پروپاگاندست که مقصود آن مجاب نمودن اشخاص برای خرید محصول یا دریافت خدمات می باشد . اجرای این نوع تبلیغات مصرف کننده را وادار می سازد که در مورد محصول یا خدمت اندکی تامل نماید و یا در مورد آن کنجکاوی به خرج دهد و سوال بپرسد . بنابراین این نوع تبلیغ یک استراتژی است که می تواند در هر رسانه ای به صورت چاپی یا الکترونیک و یا پخش گسترده مورد استفاده قرار گیرد .
تبلیغات تشویقی :

در این شیوه از تبلیغات با استفاده از توزیع هدایای تبلیغاتی و تشویقی اقدام به جلب توجه می نمایند و به ترویج کالاها و خدمات می پردازند .
استفاده از شخصیت ها و نام های برند :

در عصر امروز برای استفاده از روش های جدید تبلیغات به جای انتقاد ، از تکنیک هجوم استفاده می کنند . گاهی با تکرار ایده یا شعار ساده می توان به جزئی از حقیقت یک عمل رسید و روش منحصر به فرد و قابل ملاحظه ای برای رسانه های اجتماعی ایجاد نمود . تکرار تبلیغات بدون کیفیت کالاها ، تبلیغات دروغ محسوب می شود و شعارها و کمپین های تبلیغاتی  با استفاده از رسانه ها دائما در حال تلاش هستند و مردم را مانند یک طعمه دنبال می کنند و به فکر زمینه سازی و ایجاد روشهایی برای سودهی بیشتر خودشان هستند . بعضی از شرکت ها با تکرار تبلیغات به صورت غیرمستقیم می خواهند سود بیشتری کسب کنند . شعارهای جمله ای ، کلیدی هستند تا تصور واضحی از یک برند را برای مردم انتشار دهند . این شعارها برای اهداف معینی طراحی می شوند که هر چه جذاب تر باشند نفوذ بیشتری بر روی مخاطب دارند . یکی دیگر از شیوه های تبلیغاتی استفاده از بازیگران و شخصیت های مشهور برای تبلیغات تجاری است اما گاهی با استفاده از شخصیت های معروف مردم را فریب می دهند و کالاهای بی کیفیت به مردم می فروشند .  در واقع با استفاده از نام های برندها یا محصولات در فیلم ها یا سریال ها و برنامه های تلویزیونی به طور غیرمستقیم محصولات و برندهای خود را تبلیغ می کنند . انتشار مستقیم تبلیغات روشی دیگر است که با استفاده از تصاویر یا توضیحات کوتاه و مختصر درباره کالا به تبلیغ می پردازند  .اگر روش انتشار مستقیم با رورش انتشار با استفاده از شخصیت های معروف ادغام شود پیام رساتر و موثرتر به گوش مخاطب خواهد رسید .
تبلیغات پوششی و جایگزین :

برخی از کشورهای تبلیغات همچون محصولات الکلی و یا دخانیات را ممنوع اعلام نموده است به همین علت برندهای پوششی و جایگزین به میان آمده است که با استفاده از روشهای خاص به تبلیغ محصول پوششی می پردازند که یادآور همان محصول ممنوعه می باشد .
تبلیغات پیکسلی :

این روش از تبلیغات نیز از طریق اینترنت صورت می گیرد و بهای تبلیغات بر اساس تعداد پیکسل های اشغال شده توسط کلمات مورد تبلیغ محاسبه می گردد.
تبلیغات حمامی :

یعنی تبلیغات در فضاهای عمومی و استراحت گاه ها
تبلیغات موبایلی  :

یک از موثرین و در عین حال مزاحمترین نوع تبلیغات است . چون امروزه همه افراد با موبایل سرو کار دارند و وقتی پیامی یا تماسی با موبایل شان برقرار می شود قطعا آن را مشاهده می کنند پس این تبلیغات را حتی شده برای مکثی کوتاه ملاحظه می نمایند و یکی از روشهای مفید و موثر برای بازاریابی و جذب مخاطب محسوب شود .

منبع : گروه تولیدی ایمن نورتاب


  مزیت داشتن گواهی نامه ی امنیت ssl
ارسال‌شده توسط: ehsannasr - 9-5-1397, 10:40 صبح - انجمن: هاست و دامین - بدون‌پاسخ

آیا می دانید فعال کردن اس اس ال بر روی وب سایت چه مزیت هایی دارد و چرا توجه به آن بسیار مهم است؟
آیا بر روی وب سایت خود اطلاعات مهم و محرمانه ای را از کاربران خود دریافت می کنید؟ و یا میخواهید امکان استراق سمع اطلاعات رد و بدل شده وجود نداشته باشد. در این حالت ما توصیه میکنیم حتما برای وب سایت خود گواهینامه ی امنیت SSL تهیه کنید.
پس از راه اندازی وب سایت ، پورتال و فروشگاه اینترنتی ، امنیت مهمترین نیاز محسوب میشود . امنیت وب سایت شما به عوامل گوناگونی بستگی دارد که یکی از راه هایی که می توانید امنیت را برای سایت خود فراهم کنید صدور گواهی نامه ی اس اس ال برای سایت می باشد.
در ادامه مزیت های خرید اس اس ال را بررسی می کنیم.

افزایش رتبه و رنک گوگل با نصب اس اس ال
یکی از مواردی که امروزه مورد بحث بسیاری از سئو کاران و طراحان وب می باشد تاثیر https و ssl در سئوی سایت می باشد.
گوگل پارامترهای بسیار زیادی برای امتیازدهی به صفحات اینترنتی دارد .استفاده از پروتکل https نیز به عنوان یک پارامتر به تازگی به آنها اضافه شده است.
اخیرا گوگل در وبلاگ رسمی خود اعلام کرده که یکی از عوامل مهم در رنکینگ سایت ها نصب گواهینامه SSL و یا در واقع استفاده از پروتکل HTTPS است.
گوگل در وبلاگ رسمی خود اعلام کرده‌است، با توجه به اهمیت امنیت برای گوگل، و رسیدن به این هدف که کاربران از طریق گوگل به وب‌سایت‌های امن هدایت گردند.این شرکت تصمیم گرفته ‌است داشتن گواهی معتبر اس اس ال واستفاده از پروتکل HTTPS را یکی از عوامل بالا رفتن رنک وب سایت بشمار بیاورد و در رتبه بندی سایتها این مورد نیز تاثیر بسزایی دارد.
در لینک زیر میتوانید از صحت این موضوع اطمینان حاصل کنید.
https://webmasters.googleblog.com/2014/08/https-as-ranking-signal.html

عملیات اینترنتی خود را امن کنید
با نصب SSL اطلاعاتی که بین مرورگر شما و وب سرور (سرور مجازی) مبادله می شود، رمزنگاری می شوند و از استراق سمع و دزدیده شدن اطلاعات جلوگیری میشود .

اعتبار بیشتر
زمانی که شما اس اس ال را بر روی هاست (خرید هاست) خود نصب می کنید قفل سبزرنگی در کنار نام دامین ظاهر می شود و زمانی که کاربر شما ببینید بر روی سایت شما گواهی نامه ی امنیت نصب است اطمینان خاطر بیشتری دارد و این باعث اعتبار هر چه بیشتر سایت شما می شود.

برد تبلیغاتی مثبت
اس اس ال میتوانید تبلیغات مثبتی را برای شما به همراه داشته باشد و فروش بیشتری داشته باشید. افزایش فروش هر وب سایتی ارتباط مستقیمی با اعتماد کاربران دارد با وجود گواهینامه SSL می توان اعتماد کاربران را کسب کرده و بهبود در فروشتان ایجاد نمایید.

نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره
با فعال نمودن گواهی امنیت SSL از وزارت صنعت و معدن می توانید نماد اعتماد دوستاره اخذ نمایید که این سطح از نماد الکترونیک بالاترین سطح آن در حال حاضر می باشد.

امنیت
گواهینامه های SSL با رمزگذاری بسته های اطلاعاتی امنیت ارتباط در شبکه را فراهم می سازد و این امکان را به سرویس دهنده و کاربر می دهد که ارتباط خود را در بستری امن و به دور از مداخله دیگران بصورت رمز شده و غیر قابل خواندن برای دیگران برقرار سازند و از صحت رد و بدل اطلاعات اطمینان حاصل کنند. بدون وجود این پروتکل، اطلاعات تبادل شده توسط افراد ثالث بین راه قابل رویت، تغییر و سوء استفاده هستند.

تایید هویت
بازدید کننده به سایتی که دارای گواهینامه معتبر است می تواند از جعلی نبودن سایت و صحت هویت آن اطمینان حاصل کند و مطمئن باشد که سایت مذکور بر مبنای گواهینامه معتبرش واقعآً همان است که ادعا می نماید؛ نه یک سایت جعلی که شبیه به سایت اصلی ایجاد شده و با روشهای متعددی که برای انحراف مسیر و هک کردن وجود دارد کاربر را به سمت خود هدایت کرده است.
بنابر این با نصب اس اس ال امنیت را برای سایت خود فراهم کنید و در فضایی امن به به فعالیت خود ادامه دهید.


منبع: وبلاگ پویاسازان


  بهینه سازی سایت وردپرس - مهمترین نکات
ارسال‌شده توسط: ehsannasr - 9-5-1397, 10:37 صبح - انجمن: سئو وردپرس - بدون‌پاسخ

سئو سایت وردپرس از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا وب سایت های زیادی در سراسر دنیا وجود دارند که از این سیستم مدیریت محتوا استفاده می کنند. ایجاد وب سایت توسط وردپرس ساده است ولی در صورتی که سئو وردپرس بدرستی انجام نشود عملا تمام تلاش ها بی فایده خواهد بود.
چه احساسی شما دارید در صورتی که یک تم زیبای وردپرسی داشته باشید ولی برای موتورهای جستجو این تم بهینه سازی نشده باشد؟ موتور جستجوی گوگل، بینگ، یاهو، اهمیت کمتری به عکس های زیبا و طراحی سایت می دهند. برای این موتورهای جستجو عنوان تصاویر، نام فایلها، جایگاه کلمه کلیدی و صدها آیتم بهینه سازی دیگر مطلوب است. درک معیارهای بهینه سازی می تواند موفقیت های جدیدی را برای کسب و کار شما به ارمغان بیاورد.
در زیر 10 نکته ساده در بهینه سازی وردپرس آورده شده است:

محتوا بهترین معیار در بهینه سازی سایت وردپرس است.
برای بهینه سازی سایت وردپرس مهمترین معیار محتوای با کیفیت و منحصر بفرد است. محتوای جمع آوری شده می بایست از خوانایی و قابلیت فهم بالایی برخوردار باشد. همیشه به این نکته توجه داشته باشید که محتوا در درجه اول می بایست برای بازدید کننده و در درجه دوم می بایست برای موتورهای جستجو نوشته شود.

تبادل لینک
تبادل لینک از سایت ها با قدرت بالا به مطالبی که در وب سایت خود قرارمی دهید، از اولویت بالایی برخوردار است. در بهینه سازی سایت وردپرس پیشنهاد می شود که صفحات داخلی وب سایت نیز به یکدیگر لینک بشوند. فقط می بایست به این نکته توجه داشته باشید که هر صفحه ای را نباید به دیگر صفحات لینک نمایید.

انتخاب نام مناسب برای تصاویر
موتور جستجوی گوگل در محاسبه جایگاه وب سایت در صفحه نتایج خود علاوه بر متن به تصاویر نیز توجه ویژه ای دارد. در بهینه سازی یک سایت وردپرس علاوه بر محتوای مناسب به بهینه سازی تصاویر نیز می بایست پرداخت. بجای اینکه نام تصاویر با اعداد مشخص شده باشد می توانید از کلمات کلیدی خود در نامگذاری تصاویر استفاده نمایید. همچنین ALT وTitle مربوط به تصاویر نباید هیچ گاه فراموش شود. 

نام صفحات کوتاه و استفاده از کلمات کلیدی
برای داشتن یک سئو خوب سایت وردپرس می بایست نام صفحات کوتاه بوده و علاوه بر آن از کلمه کلیدی در آن استفاده شده باشد. بعنوان مثال بجای استفاده از آدرس http://yourwebsite.com/page-id?495 از آدرس http://yourwebsite.com/andre-agassi-new-york استفاده نمایید.

استفاده از تم های بهینه سازی وردپرس
برخی از تم های وردپرس از کدهای زیادی برای طراحی آنها استفاده شده است. جهت داشتن یک تم خوب برای موتورهای جستجو می بایست تم ها از کد کمتری برخوردار بوده و همچنین از سرعت بالایی جهت لود شدن برخوردار باشند. تم های با سرعت بالا و بهینه سازی شده در وردپرس از اهمیت خاصی برای موتورهای جستجو برخوردار هستند.

ایجاد نقشه سایت با فرمت XML
توسط وردپرس و بسیاری از پلاگین های دیگر می توان نقشه سایت ایجاد نمود. نقشه سایت تاثیر زیادی در سئو سایت وردپرس دارد. نقشه سایت پس از تولید می بایست به موتورهای جستجو معرفی شود.

برجسته نمودن مطالب آموزنده یا کلمات کلیدی
کلمات کلیدی یا مطالب آموزنده خود را در تگ های h1-h6 قرار دهید. همچنین می توانید مطالب مهم را برجسته نمایید. فقط دقت نمایید در انجام این کار نباید زیاده روی نمایید زیرا در سئو شما تاثیر منفی خواهد داشت.

قراردادن مطالب سایت در شبکه های اجتماعی
مطالب خود را علاوه بر اینکه در وب سایت خود قرار می دهید می بایست آنها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. فعالیت در شبکه های اجتماعی به شما کمک بسیاری خواهد کرد.

عدم استفاده از روش های سیاه بهینه سازی موتور جستجو
هیچ گاه در فکر این نباشید که بخواهید با استفاده از روش های غیر مجاز یا سیاه موتورهای جستجو آنها را دور بزنید و باعث افزایش رتبه بندی خود شوید. موتورهای جستجو دیر یا زود متوجه تکنیک های سیاه بهینه سازی می شوند و وب سایت شما را جریمه خواهند کرد و گاهی ممکن است سایت شما برای همیشه از لیست صفحه نتایج آنها حذف شود.

عدم استفاده از فایلهای فلش
فایلهای فلش برای موتورهای جستجو قابل شناسایی نیستند از این رو در بهینه سازی وردپرس استفاده از فایلهای فلش هیچ جایگاهی ندارد.


  internal server error 500 در لینوکس و ویندوز
ارسال‌شده توسط: ehsannasr - 30-4-1397, 04:14 عصر - انجمن: طراحی قالب سایت - بدون‌پاسخ

آیا تا به حال وب سایت خود را باز کرده اید و با ارور internal server error 500 مواجه شده باشید؟
این ارور علت های زیادی دارد . با توجه به متن ارور اغلب کاربران تصور می کنند که مورد مربوط به سرور (سرور مجازی) است.در حالی که این چنین نیست و حتی ممکن است تغییراتی که از سمت کاربر اعمال شده است منجر به بروز این خطا شده است.
خطای Internal Server Error 500 به دلایل بسیاری اتفاق می افتد ولی بیشترین دلایل بروز این خطا می تواند از سطح دسترسی یا Permission نادرست بر روی فایل ها و دایرکتوری ها، کد های نادرست در فایل php.ini یا فایل .htaccess ، اسکریپت ها و … باشد.
بررسی این ارور در لینوکس و ویندوز متفاوت است . جزئیات کاملی از خطاهای سایت در فایل Error Logs ذخیره می شوند که در زمان مشاهده ی خطای ۵۰۰ می توانید به این فایل مراجعه کنید و اطلاعاتی را در مورد ایجاد این خطا دریافت کنید.
در ادامه به بررسی برخی از علت های این خطا می پردازیم.

Internal server error 500 در لینوکس
بیشترین و رایج ترین دلیل بروز این خطا می تواند به دلیل کد های اشتباه در فایل .htaccess هاست باشد.
در برخی مواقع ممکن است شما فایل .htaccess را ویرایش یا موردی را به آن اضافه کرده باشید در این صورت ناهماهنگی و عدم سازگاری با هاست (خرید هاست) شما بوجود آمده است.
در این حالت باید آخرین تغییراتی را که در آن ایجاد کرده اید لغو کنید. تا به تنظیمات اولیه باز گردد.
یکی دیگر از علت های اصلی این مشکل برهم زدن سطح دسترسی فایل ها و پوشه ها توسط کاربر است.
بنابر این باید سطح دسترسی تمام فایل ها و فولدر ها را بررسی کنید .دقت داشته باشید سطح دسترسی پوشه ها باید ۷۵۵ و فایل ها ۶۴۴ باشد. اسکریپت های اجرایی شامل پوشه ی cgi-bin نیز دارای سطح دسترسی ۷۵۵ می باشند.
ممکن است این ارور ارور واقعی نباشد و ارور واقعی را باید در پوشه ی error_log می توانید ببینید.
دقت داشته باشید در صورتی که بخواهید ارور واقعی را در سایت (هاست لینوکس) مشاهده کنید باید error_log و display error را on کنید که در این حالت ممکن است در رتبه یا در امنیت سایت موردی پیش آید.

اعمال تغییرات php-value در فایل htaccess
از php_value در فایل .htaccess میتوان برای تغییر تنظیمات php استفاده نمود که در این حالت ممکن است با خطای Internal Server Error مواجه شوید .
در این حالت میتوانید از فایل php.ini استفاده نمایید.

Internal server error 500 در ویندوز
این اروردر ویندوز به موارد زیادی بستگی دارد که البته باید بیشتر به متن موجود در ارور توجه کرد. در اینجا به شرح برخی از علت های این ارور در ویندوز میپردازیم.
در برخی از مواقع ممکن است این ارور مربوط به برنامه نویسی asp کلاسیک باشد و هم چنین اروری که می بینید ارور واقعی نباشد.
در این حالت باید وارد کنترل پنل هاست خود شوید و از مسیر virtual directory – error document نوع ارور هایی که با ۵۰۰ شروع میشود را به حالت default تغییر دهید و ارور واقعی را مشاهده کنید.
صحیح نبودن برنامه نویسی فایل asp در اسکریپت ها و object ها و یا در path های مربوط به فایل .mdb
نقص در برنامه نویسی و یا اسکریپت آپلود شده بر روی هاست که باید آن را با برنامه نویس خود مطرح سازید.
نحوه تنظیم فایل web.config را چک نمایید و هم چنین بررسی کنید که آیا ورژن دات نت فعال شده برروی هاست ویندوز با ورژن دات نت اسکریپتهای سایت شما تطابق دارد یا خیر.
در پاره ای از موارد نیز برای این مورد می توانید از شرکت هاستینگ خود کمک بگیرید.


منبع: وبلاگ پویاسازان


  ده ویژگی که برای وبسایت های حرفه ای بسیار مهم است
ارسال‌شده توسط: ehsannasr - 30-4-1397, 04:11 عصر - انجمن: هاست و دامین - بدون‌پاسخ

۱- یک طرح و نقشه راه منطقی برای طراحی و پیاده سازی وب سایت به شکلی که کاربر پس از ورود به وب سایت به راحتی متوجه عمکرد وب سایت و نیز متوجه کاربرد بخش های مختلف آن بشود. داشتن یک طرح و نقشه راه استاندارد در طراحی سایت باعث کاربرپسند بودن و امتیاز بهتر در سئو وب سایت شما خواهد شد.
۲- نمایش اطلاعات مهم مربوط به کسب و کار در قسمت های مهم وب سایت : کاربر در وب سایت شما به دنبال خدمات و یا محصولات اصلی شما می باشد. برای همین باید به کاربر این اطلاعات مهم را در قسمت های اصلی وب سایت نمایش دهیم به جای اینکه کاربر را با لینک های شبیه درباره ما و اطلاعات غیرضروری دیگر کلافه کنیم. مثلا در وب سایت رستوران، کاربر به دنبال منو غذا، فضای رستوران، ساعات فعالیت و آدرس رستوران می گردد و به بخش های دیگر توجه چندانی ندارد.
۳- در طرا حی سایت اطلاعات تماس با ما را در دسترس و جلوی چشم کاربر قرار دهید. هیج چیز بدتر از آن نیست که کاربر در وب سایت شما به دنبال اطلاعات تماس بگردد. در اطلاعات تماس راه های تماسی را در وب سایت قرار دهید که همیشه به آنها پاسخگو باشید. اگر تلفن خود را هرزگاهی از دسترس خارج می کنید بهتر است آن را در اطلاعات تماس وب سایت قرار ندهید و فقط از ایمیل استفاده نمایید. حتما از ایمیلی استفاده نمایید که برای آن دامنه می باشد و از ایمیل gmail یا سایر ایمیل های شخصی به هیچ وجه استفاده نکنید.
۴- در طراحی وب سایت از لینک دهی مشخص (کلمه کلیدی) و نام های واضح برای منوها و لینک ها استفاده نمایید. استفاده از نام های مشخص و استاندارد به کاربر وب سایت حرفه ای شما حس خوبی خواهد داد و او را دچار سردرگمی نخواهد کرد. در لینک دهی سعی کنید نوشته لینک مشخص باشد که برای ورود به کدام صفحه و انجام چه کاری است.
۵- امنیت یکی از مهم ترین ویژگی های وب سایت حرفه ای است. در طراحی وب سایت کسب و کارهای مهم به نکات امنیتی بیشتر توجه نمایید.می توانید با گذاشتن یک گواهی امنیت ssl بر روی وب سایت خود اعتبار وب سایت خود را افزایش دهید و در نتیجه اعتماد کاربران را به وب سایت حرفه ای خود افزایش دهید.
۶- استفاده از امکان نشر مطالب و خدمات وب سایت شما در شبکه های اجتماعی. رسانه های اجتماعی نقش مهمی در بازاریابی اینترنتی کسب و کار شما خواهند داشت. پس در طراحی وب سایت حرفه ای امکانی را فراهم نمایید که کاربر در صورت تمایل بتواند صفحه مورد نظرش را در شبکه اجتماعی دلخواهش به اشتراک بگذارد.
۷- نمایش مناسب وب سایت شما در موبایل (کلمات کلیدی) یکی از مهم ترین ویژگی های وب سایت حرفه ای می باشد. طراحی شما باید خود را ابعاد نمایشگرهای مختلف تطبیق دهد تا همه کاربران بتوانند از وب سایت شما استفاده نمایند.
۸- صفحه سوالات متداول را در وب سایت حرفه ای خود حتما قرار دهید. همیشه برای کاربران و مشتریان سوالات متداول وجود دارد که ذهن آنها را مشغول کرده و آنها را دچار استرس می کند. اکثر این سوالات بین کاربران تکراری و مشخص می باشد. این سوالات را گردآوری کنید و برای آنها پاسخ های مناسب و کوتاه پیدا کرده و در صفحه سوالات متداول وب سایت حرفه ای خود قرار دهید.
۹- برای وب سایت حرفه ای خوب یک میزبان حرفه ای پیدا کنید. حتما به دنبال یک سرویس دهنده میزبانی(هاستینگ) باکیفیت و حرفه ای باشید. در انتخاب چنین میزبانی به کیفیت سرویس دهی، مدت زمان پاسخگویی به مشکلات و در دسترس بودن توجه زیادی نمایید.
۱۰- لطفا از ویژگی های زیر در طراحی وب سایت حرفه ای استفاده نکنید.
– استفاده از موسیقی
– استفاده از Flash
– هر چیزی که به صورت خودکار شروع به پخش یا اجرا نماید.
– اطلاعات اضافه نظیر نوشته، تصویر و فیلم – استفاده از اینها باعث کندی و زیاد شدن مدت زمان بارگذاری صفحه می شود.
۱۰ ویژگی وب سایت حرفه ای را با یکدیگر بررسی نمودیم. حالا می توانید با رعایت نکات بالا در طراحی وب سایت های خود، وب سایت حرفه ای تولید نمایید و میزان رضایت کاربران و مشتریان وب سایت خود را افزایش دهید.


  طراحی سایت شرکتی
ارسال‌شده توسط: fmyi - 21-4-1397, 01:07 عصر - انجمن: طراحی قالب سایت - بدون‌پاسخ

طراحی سایت شرکتی چه تفاوتی با انواع طراحی سایت دارد؟

طراحی سایت شرکتی با دیگر انواع طراحی سایت ها متفاوت است زیرا هم باید بیانگر مفاهیم حوزه ی تجاری و کسب و کار شما باشد و هم در بازار اقتصادی تجارت شما مشتری را در اولین دید و برخورد برای استفاده از محصولات و خدمات شما علاقمند و جذب کند. هنگامی که مشتری وارد سایت می شود تنها چند ثانیه زمان دارید تا نظر او را جلب کنید و او نسبت به احساس خوب خرید و استفاده از خدمات شما تمایل بیابد. این به آن معنی است که طراحی سایت شرکتی شما باید بگونه ای باشد که تمام نیاز های مخاطب را در نظر بگیرد مانند اینکه اگر مخاطب شما بجای کامپیوتر شخصی با گوشی موبایل از سایت شما دیدن می کند منو ها، محتوا ها و محصولات به درستی به او نمایش داده می شوند؟ به بیان دیگر سایت شما ریسپانسیو هست؟! سایت شما چه مدت زمانی طول می کشد تا لود و نمایش داده شود؟ آیا زمان استانداردی است؟! زمان لود شدن سایت بسیار مهم است زیرا اگر در زمان جستجوی مخاطب سایت شما دیر بارگذاری شود این شما هستید که فرصت جذب مخاطب را ازدست داده اید!


آمار انجمن تازه سازی
بیشترین سپاس شده ها
ehsannasr 140
fastseo 98
xavi 84
Information96 50
alireza 37
کاربر های جدید
icucubexuela امروز
DanielLiart امروز
Darksongjer امروز
alutiqutice امروز
todanreacy امروز
بیشترین پاسخ ها
  افزایش بازدید... 14
  دانلود کتاب س... 8
  آموزش گوگل وب... 6
  بک لینک چیست 5
  راهنمای نصب گ... 5
برترین ارسال کننده ها
ehsannasr 66
fastseo 21
Information96 13
xavi 11
totaleternity 7
بیشترین بازدید ها
  تسخیر صفحه او... 54040
  مراحل ایجاد ب... 28273
  دانلود کتاب س... 14281
  راهنمای نصب گ... 11896
  افزایش بازدید... 7915
بیشترین اعتبار
alireza 3
iranis 1
rezagraph 1
psi 1
royka 0
آخرین ارسال ها
موضوعتاریخ، زمان نویسندهآخرین ارسالانجمن
  چگونگی انتخاب گواهینامه ی... 5-25, H:43ehsannasrehsannasrهاست و دامین
  نکات کلیدی در مورد سئو و ... 5-25, H:26ehsannasrehsannasrسئو وردپرس
  پهنای باند unmetered هاست... 5-18, H:16ehsannasrehsannasrهاست و دامین
  کلمات کلیدی در سئو چه مقد... 5-18, H:13ehsannasrehsannasrسئو وردپرس
  تاکتیک های تبلیغاتی برای ... 5-13, H:36panel123panel123ایمیل مارکتین...
  مزیت داشتن گواهی نامه ی ا... 5-9, H:40ehsannasrehsannasrهاست و دامین
  بهینه سازی سایت وردپرس - ... 5-9, H:37ehsannasrehsannasrسئو وردپرس
  internal server error 500... 4-30, H:14ehsannasrehsannasrطراحی قالب سا...
  ده ویژگی که برای وبسایت ه... 4-30, H:11ehsannasrehsannasrهاست و دامین
  طراحی سایت شرکتی 4-21, H:07fmyifmyiطراحی قالب سا...
  نکاتی برای انتقال اطلاعات... 4-20, H:43ehsannasrehsannasrهاست و دامین