مهمان عزیز، خوش‌آمدید.
شما می‌توانید از طریق فرم ثبت‌نام در انجمن عضو شوید.

نام‌کاربری
  

رمز عبور
  





جستجو در انجمن‌ها



(جستجو‌ی پیشرفته)

آمار انجمن
» کاربران: 294
» آخرین کاربر: Charleslax
» موضوعات انجمن: 96
» ارسالهای انجمن: 171

آمار کامل

کاربران حاضر
ما 2 کاربر حاضر در انجمن دارید
» 0 کاربر عضو | 2 مهمان

آخرین موضوعات
بهترین پلاگین های امنیتی ...
انجمن: هاست و دامین
آخرین‌ارسال: ehsannasr
6 ساعت قبل
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 2
۳ راهکار بهبود بهینه‌سازی...
انجمن: سئو وردپرس
آخرین‌ارسال: ehsannasr
6 ساعت قبل
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 2
راهنمای نصب گوگل آنالیتیک...
انجمن: گوگل آنالیتیک
آخرین‌ارسال: abkala
28-1-1397, 11:07 صبح
» پاسخ‌ها: 5
» بازدید: 547
مسائل مربوط به بالارفتن ل...
انجمن: هاست و دامین
آخرین‌ارسال: ehsannasr
23-1-1397, 01:55 عصر
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 105
اشنایی با چند ابزار آنلای...
انجمن: سئو وردپرس
آخرین‌ارسال: ehsannasr
23-1-1397, 01:50 عصر
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 234
تسخیر صفحه اول گوگل با سئ...
انجمن: تولید محتوا
آخرین‌ارسال: arezoo0884
19-1-1397, 05:52 عصر
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 90
پیدا کردن خدمات میزبانی و...
انجمن: هاست و دامین
آخرین‌ارسال: ehsannasr
14-1-1397, 02:33 عصر
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 131
چگونه وبلاگ خود را خواندن...
انجمن: سئو وردپرس
آخرین‌ارسال: ehsannasr
14-1-1397, 02:31 عصر
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 213
لینک سایت در تمامی صفحات ...
انجمن: ساخت بک لینک
آخرین‌ارسال: tzer.ir
10-1-1397, 04:47 صبح
» پاسخ‌ها: 2
» بازدید: 223
آشنایی با روش های برند سا...
انجمن: ایمیل مارکتینگ
آخرین‌ارسال: totaleternity
5-1-1397, 11:15 صبح
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 457

 
  بهترین پلاگین های امنیتی وردپرس برای محافظت در برابر هکرها
ارسال‌شده توسط: ehsannasr - 6 ساعت قبل - انجمن: هاست و دامین - بدون‌پاسخ

بیش از ۲٫۶ میلیون از ۱۰ میلیون وب سایت از وردپرس استفاده میکنند،بنابر این هکرها به هک کردن وردپرس علاقه مند هستند. وردپرس (هاست وردپرس حرفه ای) راه کارهای خوبی برای بررسی آسیب پذیری ها و جلوگیری از ورود هکرها به سایت شما ارائه کرده است.حتی با وجود این راهکارها امنیت هیچ گاه ۱۰۰ درصد نیست اما میتوان تا حد زیادی جلوی نفوذ هکرها را گرفت.
در اینجا ما ۵ پلاگین از بهترین پلاگین های امنیتی وردپرس را برای محافظت از وب سایت و ارزش های آنلاین شما به صورت مختصر معرفی میکنیم.

افزونه قدرتمند امنیتی All in One WP Security & Firewall
یک پلاگین وردپرسی امنیتی جامع، با ثبات و با پشتیبانی عالی است.
وردپرس خود یک بستر امن است.با این حال با استفاده از پلاگین های امنیتی ،امنیت شما افزایش می یابد و هکرها به آسانی نمیتوانند شما را هک کنند.
با پلاگین All in One WP Security & Firewall شما سطح کاملا جدیدی از امنیت را لمس خواهید کرد. کاهش ریسک امنیتی با استفاده از چک لیست آسیب پذیری و با پیاده سازی و تاکید بر استفاده از آخرین نسخه وردپرس انجام میشود.
با استفاده از این پلاگین شما میتوانید از قابلیت قفل ورود جهت جلوگیری از تست های متعدد برای ورود استفاده نمایید ،شما میتوانید مشخص کنید کاربران چه تعداد تلاش ناموفق برای ورود میتوانند داشته باشند و در صورتی که تعداد تلاش های ناموفق بیشتر شد ، آدرس آی پی آنها برای مدت معینی مسدود شود.
امتیاز کاربران وردپرس به این پلاگین ۴٫۸ از ۵ است.

Ithems security
با این افزونه پس از ایجاد سایت وردپرس (خرید هاست) خود بیش از ۳۰ راه کار برای افزایش امنیت خواهید داشت. Ithems security ویژگی هایی به شما ارائه میکند که شما میتوانید برای محافظت از کسب و کار خود استفاده کنید. از جمله این ویژگی ها:
احراز هویت دوسطحی، مالور اسکن روزانه خودکار ،مسدود کردن کاربر یا اسکن مستقیم از داشبورد ، استفاده و مدیریت ساده ، تغییر آدرس ها برای مناطق داشبورد وردپرس ازجمله مدیریت،سیستم و… است.
امتیاز کاربران وردپرس به این پلاگین ۴٫۷ از ۵ است.

Wordfence
وب سایت های وردپرسی (سرور مجازی) تقریبا ۱۰۰۰۰ تلاش برای حمله در هر دقیقه تجربه میکنند، پلاگین Wordfence جهت محافظت بیشتر از سایت شما در برابر حمله کمک میکند. این پلاگین هم به صورت رایگان و هم به صورت غیر رایگان(پیشرفته) ارائه میشود،اگر چه نوع پیشرفته این پلاگین قابلیت های بیشتری دارد.اما نوع رایگان پلاگین Wordfence نیز کمک زیادی به شما خواهد کرد.
پس از نصب این پلاگین سایت شما از نظر تروجان و backdoor ایمن خواهد بود.
امتیاز کاربران وردپرس به این پلاگین ۴٫۹ از ۵ است.

Block Bad Queries)BBQ)
Block Bad Queries پلاگین ساده ای است. این پلاگین بسیار سریع ، درخواست های مخرب نرم افزارها که در تلاش برای دسترسی به سایت وردپرسی شما هستند را مسدود میکند و سایت شما را در برابر درخواست های url های مخرب محافظت میکند. BBQ تمام ترافیک ورودی را بررسی میکند و درخواست های حاوی محتوای آلوده مانند “eval” و یا “base64_,”و درخواست های طولانی بیش از حد به سرعت بلوکه میکند.
امتیاز کاربران وردپرس به این پلاگین ۵ از ۵ است.

WordPress File Monitor Plus
اگر شما میخواهید بر فایل ها و تغییراتی که بر روی فایل های شما انجام میشود( شامل اضافه کردن،حذف کردن و تغییر فایل ها) نظارت کنید،پلاگین WordPress File Monitor Plus برای شما مناسب است.این پلاگین با انجام کوچکترین تغییری شما را آگاه میسازد،
اگر سایت وردپرسی شما مدام در حال تغییر است، دریافت روزانه صدها ایمیل برای شما خسته کننده است و ممکن است برخی از آنها را شما نخواهید بدانید،در این صورت نیاز است تغییراتی که بر روی فایل ها انجام میشود را به دو دسته “ساده” و “خطرناک” دسته بندی کنید تا روزانه چندین ایمیل دریافت نکنید و تنها تغییراتی که با نام خطرناک دسته بندی کرده اید را دریافت کنید.
امتیاز کاربران وردپرس به این پلاگین ۴٫۸ از ۵ است.
توصیه میشود قبل از استفاده از این پلاگین ها از سایت خود بکاپ گرفته و در سیستم لوکال خود قرار دهید تا در صورت لزوم از بکاپ خود استفاده نمایید.
در این مقاله به صورت مختصر ۵ پلاگین معرفی شده است شما میتوانید قابلیت های کامل هر پلاگین را در سایت وردپرس مطالعه نمایید.تمامی آمار های اعلام شده در این مقاله برگرفته از سایت وردپرس است.


منبع: وبلاگ پویاسازان


  ۳ راهکار بهبود بهینه‌سازی خارجی (Off-Page SEO)
ارسال‌شده توسط: ehsannasr - 6 ساعت قبل - انجمن: سئو وردپرس - بدون‌پاسخ

لینک‌سازی و بک‌لینک‌های طبیعی
مقصود از لینک‌سازی؛ گرفتن لینک (خرید بک لینک) از سایر وبسایت‌هایی است که در حوزه‌ی مشترکی با شما فعالیت دارند و این فرایند یکی از مؤثرترین و پرطرفدارترین راهکارهای بهینه‌سازی خارجی محسوب می‌گردد. اهمیت فراوان لینک‌سازی سبب شد تا در کنار سایر روش‌های بلک‌سئو از جایگاه ویژه‌ای برخوردار شود و افراد برای بهبود جایگاه صفحاتشان در موتورهای جستجو؛ اقدام به خرید بک‌لینک‌های مصنوعی کرده و به مرور مزرعه‌های لینک شکل گرفت. همین تحرکات سبب افزایش حساسیت موتورهای جستجوگر به ویژه گوگل نسبت به این مسئله شده و امروزه این جستجوگرها مدعی هستند تنها به لینک‌های طبیعی اهمیت می‌دهند.
مقصود از لینک‌سازی طبیعی؛ ایجاد لینک (کلمات کلیدی) و به اشتراک گذاشتن محتوای وبسایت شما توسط مخاطبان‌تان و با روندی کاملاً عادی و طبیعی است. بطور مثال درصورتی که شما محتوای جذابی تهیه و تولید کنید که قابلیت نشر بالایی داشته باشد؛ مخاطبین شما این مطلب را در شبکه‌های اجتماعی و یا وبلاگ‌شان منتشر کرده و ضمن درج لینک منبع به تمجید آن می‌پردازند. حاصل چنین فرآیندی اعلام این مفهوم به موتورهای جستجو است که این مطلب دارای اطلاعات کاربردی و جذابی برای مخاطبین است و سبب می‌شود تا موتورهای جستجو نیز توجه ویژه‌تری نسبت به گذشته به وبسایت مرجع داشته باشند.
از دیگر راهکارهای تولید لینک طبیعی و کسب بک لینک می‌توان به ارسال پست میهمان در وبسایت‌ها، درج کامنت، پاسخ به سئوالات کاربران انجمن‌ها و … اشاره کرد.

بازاریابی محتوا در شبکه‌های اجتماعی
اهمیت حضور در شبکه‌های اجتماعی غیرقابل انکار است و بر هیچ کس پوشیده نیست. شبکه‌های اجتماعی (نظیر اینستاگرام، توئیتر و تلگرام) کاربران وفاداری دارند که روزانه و برای ساعات طولانی در آن‌ها فعالیت می‌کنند. اگر شما هوشمندانه در شبکه‌های اجتماعی فعالیت داشته و محتوای جذابی تهیه و تولید کنید؛ به لطف کاربران این شبکه‌ها مطلب شما همانند یک ویروس شیوع پیدا کرده و مخاطبین بی‌شماری جذب می‌کند. همچنین این فرآیند به نوعی سبب لینک‌سازی طبیعی برای وبسایت شما شده و علی‌رغم NOFOLLOW بودن لینک‌ها بواسطه‌ی اعتبار این شبکه‌ها تأثیرات چشمگیری در بهبود سئوی خارجی شما خواهد داشت.
از دیگر فواید شبکه‌های اجتماعی برای بهبود سئوی خارجی می‌توان به ایجاد پروفایل، درج اطلاعیه‌ها، اخبار، رویدادها و تعامل با مشتریان و مخاطبین وبسایت نام برد که سبب می‌شود که کاربران را حفظ کرده و آن‌ها را به وبسایت خود بازگردانیم.

شبکه‌های اشتراک‌گذاری و سایت‌های وب۲
یکی از مهم‌ترین اقسام شبکه‌های اجتماعی؛ شبکه‌های اشتراک‌گذاری هستند که به علت اهمیت فراوانی که دارند در یک دسته‌ی مجزا به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت. در چنین شبکه‌هایی که اصطلاحاً به Social Bookmarking معروف شده‌اند؛ اعضا قادر خواهند بود تا آدرس وبسایت‌های محبوب‌شان را ثبت و ذخیره کرده و این لینک‌ها را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارند. این اشتراک‌گذاری سبب می‌شود تا افراد متعددی با وبسایت لینک شده آشنا شوند و سبب جذب خیل عظیم مخاطب و بهبود ترافیک وبسایت لینک شده (کلمه کلیدی) گردد. شبکه‌های اشتراک‌گذاری متعددی نظیر bookmarking، delicious، reddit و … وجود دارند که می‌توان از آن‌ها برای بهبود سئوی خارجی استفاده کرد.


  مسائل مربوط به بالارفتن لود سرور در ارتباط با هاست شما
ارسال‌شده توسط: ehsannasr - 23-1-1397, 01:55 عصر - انجمن: هاست و دامین - بدون‌پاسخ

آیا تا به حال ایمیل یا تماسی از شرکت هاستینگ خود داشته اید مبنی بر اینکه هاست شما بیش از حد مجاز مصرف cpu دارد و هاست شما باعث اختلال بر روی سرور شده است .
زمانی که چنین گزارشی به شما داده میشود ممکن است در ابتدا صحبت های ارائه شده را باورنکنید و با خود بگویید سایت من تعداد بازدید کنندگان بالایی ندارد در حالی که فقط بازدید کننده نیست که می تواند مصرف منابع سرور را بالا ببرد موارد دیگری هم وجود دارد ، باید بدانید هاست شما (خرید هاست) به تنهایی می تواند باعث لود بالا در سرور شود و سرور را دچار اختلال کند .یا حتی ممکن است در این گونه مواقع شما اطلاع نداشته باشید چه مواردی را باید بررسی کنید.
بالا و پایین رفتن عدد cpu روی کارایی سرور خیلی مهم و تاثیر گذار است .
همانطور که می دانید در سرور های اشتراکی منابع بین هاست های ایجاد شده بر روی سرور مشترک است و هر اقدامی که باعث اختلال بر روی سرور شود بر روی تمام هاست ها تاثیر گذار خواهد بود و باعث اختلال در کار سایر کاربران می شود، بنابراین در سرور های اشتراکی هر کاربری موظف است اقدامات لازم را برای جلوگیری از مواردی من جمله لود بالا بر روی سرور انجام دهد.
در هاست های اشتراکی هر شرکتی یک حداکثر استفاده ای را برای هر هاست برای منابع سرور مشخص میکند ، پویاسازان برای هر هاست اشتراکی برای cpu حداکثر ۱۰ درصد در بازه زمانی ۱ دقیقه و حداکثر رم ۱۰۰ مگابایت را در نظر گرفته است (سرور مجازی).
ملاک تشخیص استفاده از منابع برای هر هاست اشتراکی هم نرم افزار های کنترلی و واحد فنی شرکت هاستینگ خواهد بود.
ما در این مقاله می خواهیم مواردی که باعث می شود هاست شما لود سرور را بالا ببرد را بررسی کنیم:

عدم بهینه سازی دیتابیس
طراحی مناسب دیتابیس و برنامه های تحت وب تاثیر زیادی در کارایی آنها دارد.برای بهینه سازی دیتابیس باید مراحل مختلفی را پشت سر بگذارید که هر کدام از این مراحل نقش زیادی در سبک شدن دیتابیس و نظم بخشیدن به آن دارد . در بسیاری از مواقع دیتابیس های مورد استفاده بی نظم و تکه تکه می شوند که این موضوع بار اضافی را به سرور ارجاع میدهد یا حالتی duplicate بر روی دیتابیس ایجاد می شود یعنی اطلاعات در چند جای مختلف ذخیره می شود در حالی که ذخیره ی اطلاعات در یک جدول کافی میباشد.
یکی از راههای بهینه سازی استفاده از دستورات معادل یا اولویت گذاری در دیتابیس می باشد .
بهینه سازی دیتابیس یک مبحث کاملا تخصصی میباشد و پیرامون این مورد بهتر است از یک برنامه نویس کمک بخواهید.

عدم بروزرسانی سی ام اس و پلاگین ها
این مورد از اهمیت بالایی برخوردار است و در بیشتر مقالات که در ارتباط با امنیت و سی ام اس ها است این مورد را توضیح داده ایم.
بروزرسانی سی ام اس ها و تمام پلاگین ها و قالب ها به اخرین نسخه علاوه بر اینکه از لود بالا در سرور جلوگیری می کند باعث امنیت سایت و هاست شما هم می شود.
وقتی شما همیشه آپدیت باشید در واقع مسیرهای نفوذ برای هکرها بسته می ماند و تا وقتی که آنها بتوانند روشهای جدید هک را پیدا کنند , آپدیت بعدی از راه می رسد و مجددا راه های نفوذ آنها بسته می شود.
زمانی که سی ام اس آپدیت نباشد علاوه بر هک شدن سایت (ثبت دامنه) می تواند حتی منجر به مشکلات دیگری به عنوان مثال اسپمینگ و در نتیجه لود بالا شود و مشکلاتی را برای شما ایجاد کند.

عدم بهینه سازی سی ام اس
با استفاده از مواردی که در زیر ذکر شده است قادر خواهید بود قدرت و سرعت وب سایت خود را که با سی ام اس نوشته شده است را افزایش داده و از طرفی از فشار به سرور تا حدودی جلوگیری کنید:
• حذف پلاگین های آمارگیر
• استفاده از آخرین ورزن و بروزرسانی مداوم پلاگین ها نصب شده
• حذف پلاگین های بی استفاده (استفاده از پلاگین های زیاد و غیر استفاده مصرف بیشتر منابع را به همراه خواهد داشت)
• استفاده از پلاگین های استاندارد
• فشرده کردن و minify کردن کدها
• و …..

استفاده از افزونه ها و پلاگین های غیر ضروری
هر چه تعداد پلاگین های مورد استفاده بیشتر باشد مقدار مصرف شما از cpu سرور نیز بیشتر خواهد شد.
همچنین ممکن است برخی از افزونه ها با یکدیگر سازگاری کامل نداشته باشند یا به درستی بهینه سازی نشده اند و بیش از حد معمول از منابع سرور استفاده می کنند ، با حذف این افزونه ها می توان مصرف cpu را تا حد قابل توجهی کاهش داد.

بهینه نبودن کدهای شما
برخی از کاربران بدون اینکه اطلاع داشته باشند از قالبهای غیر استاندارد و یا خیلی قدیمی استفاده می کنند یا از ماژول های کرک شده استفاده می کنند . که استفاده از این موارد باعث بروز مشکلاتی بر روی سرور می شود.
برای حل این گونه مشکلات اگر از جوملا و یا وردپرس و… استفاده می کنید بهتر است نسخه سی ام اس را همیشه به اخرین نسخه بروز رسانی کنید . می توانید با یک طراح در این زمینه مشورت کنید که سایت شما و دیتابیس های شما را بهینه سازی کنند این امر علاوه بر کاهش شدید مصرف باعث افزایش سرعت لود شما می گردد.
و در صورتی که اسکریپت های شرکتی را خریداری کرده اید بهتر است در زمینه بهینه سازی سایت خود با شرکت پشتیبان مشورت کنید

تعداد بازدید کنندگان بالا
زمانی که تعداد بازدید کنندگان شما بالا باشد تعداد درخواست ها به سرور نیز زیاد است و باعث می شود هاست شما بیش از حد از منابع سرور استفاده کند و باعث لود بالا در سرور میشود .
زمانی که تعداد بازدید کنندگان شما خیلی بالا باشد و به منابع بیشتری نیاز داشته باشید و سرور های اشتراکی قادر به پاسخگویی آن نباشند بهتر است سرور مجازی خریداری کنید.

لوپ در سایت
Loop در لغت به معنای حلقه و به عبارت دیگر حلقه ی تکرار است حتی در برنامه نویسی و اسکریپت نویسی هم با واژه ی لوپ زیاد سر و کار داریم و وقتی یک لوپ می سازیم یعنی عملی در یک حلقه ی تکرار دور میزنه و تکرار میشه.
زمانی که این تکرار برای زمان طولانی و تعداد طولانی انجام شود ممکن است اجرای مداوم آن باعث بالارفتن لود سرور شود .

استفاده از منابع سنگین بر روی هاست
استفاده از تصاویر سنگین و یا فایل های دانلود زیاد یا عملیات اجرایی زیاد باعث بالارفتن لود سرور می شود. البته زمانی می تواند این مورد باعث بالا رفتن لود سرور شود که درخواست های ارسال شده برای سرور و تصاویر و فایل های شما به صورتی باشد که از منابع سرور بیش از حد مجاز استفاده شده باشد.

عدم مسدود کردن لینک های دانلود
توصیه میشود از hotlink protection استفاده کنید که باعث جلوگیری از استفاده غیر مجاز سایر سایت ها از لینکهای دانلود و تصاویر شما می گردد . که انجام این مورد نه تنها باعث میشود سایر افراد از سایت های دیگر از پهنای باند شما استفاده نکنند بلکه به لود بالا در سرور نیز جلوگیری می شود.

حمله ی DDOS
یکی از علت های دیگر مورد حمله قرار گرفتن وب سایت است ، در این نوع حملات با ایجاد ترافیک بی مورد باعث استفاده بیش ار حد از منابع سرور می شود، این مورد ممکن است به صورت نادر اتفاق افتد.
در این حالت شما می توانید با برداشتن دی ان اس دامین و سایت را غیر فعال کنید تا زمانی که حمله متوقف شود و از سمت ما موارد لازم مانند نال شدن ای پی و موارد حفاظتی انجام می شود ولی در صورتی که بیش از حد حمله ادامه داشته باشد مجبور به بستن هاست تا زمان قطع شدن یا کم شدن حمله هستیم.

وجود ویروس در کامپیوتر شما
زمانی که سیستم شما ویروسی باشد این ویروس به میزبانی وب شما نیز نفوذ می کند و ممکن است باعث بروز مشکلاتی من جمله حمله به سرور شود.
از عدم وجود ویروس در کامپیوتر خود اطمینان حاصل کنید، و یک internet security بر روی کامپیوتر خود نصب کنید.

اسپمینگ
در ارسال اسپم ، حجم زیادی ایمیل در مدت زمان کوتاه ارسال می شود که این مورد علاوه بر اینکه باعث بلاک شدن IP شما می شود باعث لود بالا در سرور هم می شود . از ارسال اسپم خودداری کنید.
بنابر این در صورتی که چنین گزارشی را شرکت هاستینگ به شما داد که هاست شما لود سرور را بالا برده است توصیه می کنیم موارد ذکر شده در این مقاله را هم بر روی هاست خود بررسی کنید.
البته در بیشتر مواقع با بررسی هایی که تیم فنی شرکت هاستینگ انجام می دهد گزارشی از پروسس هایی که باعث بالا رفتن لود سرور شده است را برای شما ارسال میکنند ولی در نهایت بررسی مورد به وجود آمده باید توسط خود شما انجام شود.
دقت داشته باشید شرکت هاستینگ در صورت تجاوز منابع سرور از حدود تعیین شده ، حق قطع سرویس بدون اخطار قبلی تا تعیین وضعیت را خواهد داشت. البته ما در بیشتر مواقع این موضوع را با اخطار قبلی انجام می دهیم تا وب سایت کاربر متوقف نگردد اما در مواردی که این موضوع باعث اختلال در سرور و یا کاهش کیفیت و یا سرعت سرویس کاربران دیگر که بر روی این سرور هستند شود بدون اخطار قبلی سرویس کاربر را متوقف خواهیم نمود و اخطار خواهیم داد تا کاربر در زمان مناسب بتواند مورد را بررسی کند و نسبت به رفع مشکل وب سایت خود اقدام کند.


منبع: وبلاگ پویاسازان


  اشنایی با چند ابزار آنلاین بررسی بهینه سازی سایت
ارسال‌شده توسط: ehsannasr - 23-1-1397, 01:50 عصر - انجمن: سئو وردپرس - بدون‌پاسخ

چک سئو توسط ابزارهای مختلفی قابل انجام است. وقتی که برای افزایش سئو سایت برنامه ریزی می کنید، فقط انجام دادن مراحل و فعالیت ها نباید اهمیت داشته باشد. متاسفانه بسیاری از شرکت ها فقط به فکر انجام تکنیک های افزایش رتبه سایت خود هستند و هیچ اقدامی برای اندازه و چک سئو سایت (کلمه کلیدی) خود نمی کنند. شما به عنوان یک کارشناس سئو باید بدانید که اقدامات انجام گرفته تا الان چه میزان تاثیر در بهبود رتبه سایت شما داشته است و ازاین رو باید ابزارها و سایت های چک سئو را بشناسید.

برخی از ابزارهای چک کردن سئو
1. ابزارهای گوگل وبمستر
همه کاربرانی که در حوزه سئو (کلمات کلیدی) فعالیت می کنند، با ابزارهای گوگل وبمستر آشنایی کامل دارند. در واقع این ابزار به شما می گوید که گوگل چگونه سایتتان را مشاهده می کند و یک منبع عالی است که با آن می توانید اطلاعات جستجو و نحوه فعالیت کاربران سایت و اطلاعات ثبت و رشد سایت را بررسی کنید.
فقط باید امکانات و عناصری در گوگل وبمستر به همراه نحوه استفاده و کاربرد آن به صورت کامل یاد بگیرید. برای مثال امکانات fetch as google به شما این امکان را می دهد تا آدرس صفحات جدید ایجاد شده را به گوگل معرفی کرده و همچنین از ثبت آدرس های قبلی مطلع شوید. امکان دیگر، page speed insight که یک ابزار اندازه گیری و نمایش سرعت سایت در دسکتاپ و موبایل است.

2. Check My Links
یک ابزار کاملا رایگان چک سئو است که به بررسی کامل و درست بودن لینک های داخلی و خارجی صفحات سایت می پردازد. با استفاده از این ابزار می توانید لینک های شکسته را قبل از بازطراحی سایت پیدا کرده و آن ها را رفع کنید.

3. ابزارهای Moz Pro
یک ابزار چندکاره چک سئو برای افزایش رتبه جستجوی کسب وکارها است. مجموعه ای از ابزارهای جستجوی Moz به شما امکان فرصت جستجو سئو، تهیه گزارش، رشد و بهبود مسیر فعالیت و در حالت کلی بهینه سازی سئو کمک بسیاری می کند.
برای مثال شما با استفاده از ابزار تست کراول (Crawl Test) می تواند اطلاعات تمامی لینک ها به همراه صفحات آن ها را در داخل صفحه مورد نظر و در قالب یک ایمیل گزارشی، دریافت کنید. این ابزار تا سی روز رایگان است ولی از 99 تا 599 دلار در ماه بسته به نوع خدمات و امکانات مورد نیاز، پرداخت کنید.

4. SEO Report Card
یک ابزار رایگان چک سئو که وضعیت سایت شما را نسبت به رقبایتان تحلیل می کند. اطلاعات زیر را با استفاده از این ابزار قابل دستیابی است:
تحلیل رنک و رتبه: وضعیت رتبه سایت شما در گوگل، یاهو و بینگ چگونه است. این رتبه بندی براساس کلمات کلیدی اصلی است که شما وارد می کنید.
لینک بیلدینگ : تعداد لینک هایی است که از دیگر سایت ها به سایت شما وارد می شود.
تحلیل های on-site: میزان موفقیت شما را در سئو کلمه کلیدی مورد نظر نمایش می دهد.
قابلیت دسترسی وب سایت: قابلیتی است که تمرکز اصلی آن برروی سرعت بارگذاری و در دسترس بودن به محتویات تمامی صفحات است.
معیارهای اطمینان: یک بررسی از سطح اطمینان سایت
ایندکس گذاری: نشان دهنده اینکه چه تعداد صفحات سایت شما ایندکس شده اند.

5. HubSpot's Website Grader
در سال 2007، هاب اسپات ابزاری به نام Website Grader را معرفی کرد که به کسب وکارها کمک می کند تا تمامی فرصت و تکنیک های بهینه سازی را تحت پوشش قرار دهند. از سال 2007 تا کنون، تغییرات و به روزرسانی های زیادی در آن صورت گرفته است که همه آن ها در جهت بهبود این ابزار و کمک به بازاریابان بوده است.
به عبارتی دیگر، وب سایت گریدر یک ابزار چک سئو و تولید گزارش شخصی سازی شده است که براساس معیارهای زیر فعالیت می کند:
عملکرد: به بررسی اندازه، درخواست، سرعت و غیره در سایت می پردازد.
رسپانسیو بودن: بررسی اینکه آیا سایت شما در نسخه موبایل به درستی قابل استفاده است یا خیر؟
سئو: اینکه آیا سایت شما به راحتی و با جستجو قابل پیدا کردن است یا خیر.
امنیت: به بررسی موارد امنیتی مانند SSL Certificate می پردازد.

6. ورنک
یکی از معروف ترین ابزارهای چک سئو که اطلاعات بسیار مفیدی را در خصوص سایت، سرعت، طول دامنه، قابلیت دسترس بودن، وضعیت بک لینک، وضعیت فعالیت در شبکه های اجتماعی، وضعیت استفاده از متاتگ ها و غیره را به صورت خلاصه اما مفید و کاربردی می دهد.
در واقع ورنک 70 معیار را مورد بررسی قرار می دهد و آن ها را در یک صفحه و با یک رابط کاربری بسیار ساده و زیبا نمایش می دهد. همچنین شما می توانید گزارش تولید شده توسط ورنک را به صورت پی دی اف ذخیره کنید.
این ابزار چک سئو تا 14 روز رایگان است و بعد از آن، برای هر ماه باید 49 تا 149 دلار بسته به نوع خدمات و بسته مورد نظر پرداخت کنید.


  تسخیر صفحه اول گوگل با سئو
ارسال‌شده توسط: arezoo0884 - 19-1-1397, 05:52 عصر - انجمن: تولید محتوا - بدون‌پاسخ

برای تسخیر صفحه اول گوگل چه باید کرد؟
1) تولید محتوای اصل و غیر کپی

بدون شک با الگوریتم های جدید گوگل محتوا پادشاهی میکند و محتوای اصل و غیر کپی مهمترین آیتم در موفقیت یک سایت است .گوگل همواره در حال تغییر الگوریتم مورد استفاده خود است، در واقع این موتور جستجو از فرمول‌هایی استفاده می‌کند که بتواند بهتر و مفیدتر نتایج را برای مشتریان نمایش دهد، این نتایج باید متناسب با عبارت مورد جستجو بوده و اعتبار لازم را نیز داشته باشد. گاهی الگوریتم‌های گوگل تغییراتی اساسی دارند، که در این صورت اسم الگوریتم نیز تغییر کرده و شاهد ساختاری جدید هستیم؛ مانند تغییر الگوریتم پاندا به مرغ مگس‌خوار.اما خیلی وقت‌ها این تغییرات به‌صورت کلی نیست، و صرفا درجه اهمیت پارامترهای مختلف الگوریتم تغییر می‌کند. در الگوریتم جدید گوگل که به‌نام مرغ مگس‌خوار شهرت یافته است، درجه اهمیت محتوای غیر کپی دو چندان شده است، پس در گام نخست لازم است برای وبسایت خود از جایی کپی نکنیم و خودمان محتوا را ساخته و استفاده کنیم.در اطلاعیه‌ای که مدیران گوگل هنگام معرفی الگوریتم خود منتشر کرده‌اند، آمده است: ما این تغییرات را برای شما که مدیران سایت هستید و هدفتان نمایش موقعیت وبسایت خود به مشتریان احتمالی‌تان است، اعمال نمی‌کنیم، بلکه برای آن دسته از متقلبانی است که می‌خواهند به هر قیمتی کاربر را به وب سایت خود بیاورند.با در نظر گرفتن این نکته، اگر صاحب وبسایتی معتبر هستید، این خبر خوبی برای شما می‌تواند باشد، زیرا سایت‌های مزاحم و غیر معتبر از نتایج کاربر حذف شده و بهتر نمایش داده خواهد شد، در سال اخیر بعد از جستجوی هر عبارتی سایت‌های تبلیغاتی با محتوای غیرمرتبط نمایش داده می‌شدند، اما می‌بینیم که در الگوریتم جدید گوگل این وبسایت‌ها در نتایج نخست نمایش داده نمی‌شوند و گاهی مورد جریمه گوگل قرار گرفته و کلا از نتایج حذف می‌شوند.
2) محتوای غیر تکراری در صفحات سایت
محتوای کپی و غیرتکراری چه تفاوت‌هایی باهم دارند ؟ منظور از محتوای غیرتکراری، جملاتی است که ممکن است در سایت تکرار شوند، مثلا برای یک سری محصولات با یک نام تجاری، نباید محتوایی چند خطی تهیه کرده و برای همه محصولات همان را درج کنیم. این مورد به اصطلاح امتیاز منفی دارد و گاهی ممکن است وبسایت ما از سوی گوگل جریمه شود.
3) محتوای صفحات را بیش از 250 کلمه کنید
یکی دیگر از معیارهایی که در الگوریتم گوگل ارزیابی می‌شود، اعتبار همه صفحات سایت است. جالب است بدانید از نظر گوگل صفحاتی که کمتر از 250 کلمه را شامل می‌شوند، فاقد اعتبار بوده و امتیازی منفی خواهند داشت. پرسشی که معمولا بعد از بیان این نکته مطرح می‌شود، این است که برای محصولات مشخص که امکان درج چنین محتوایی نیست چه باید کرد؟ در پاسخ باید یادآور شد، درج نقاط قوت و ضعف، کاربردهای متعدد محصول و… می‌تواند به تولید محتوا کمک‌ کند.
4) عنوان سایت و اهمیت ویژه آن در سایتهایی که در صفحه اول گوگل هستند
عنوان وبسایت با آدرس دامنه سایت متفاوت است، منظور از عنوان وبسایت، همان چیزی است که معمولا به فارسی و بالای مرورگر‌ها نمایش داده می‌شود، برای مثال در وبسایت press.jamejamonline.ir، بالای وبسایت عبارت جام‌جم نشریات نمایش داده می‌شود که همان عنوان وبسایت است. تعیین عنوان سایت، مطابق آنچه می‌خواهید گوگل شما را به آن بشناسد بسیار اهمیت دارد، اگر وبسایت شما درخصوص طراحی وبسایت است و اسم مجموعه شما باران است، بهتر است عنوان آن اینچنین باشد: «طراحی وبسایت باران».در واقع گوگل در آشنایی اولیه متوجه می‌شود موضوع وبسایت شما چیست و چنانچه مطالب شما نیز با عنوان در ارتباط باشد، عنوان را فراموش نخواهد کرد.موضوعی که نباید فراموش کنیم، هوشمندی گوگل است، روبات گوگل به‌صورت دوره‌ای به وبسایت‌ها سرکشی کرده و مطالب آنها را فهرست و به فهرست گوگل اضافه می‌کند، در این سرکشی‌ها تاریخ درج مطلب و دیگر موارد را نیز در نظر می‌گیرد، چنانچه مطالب وبسایت خود را از محلی کپی کرده باشید، تشخیص داده و این موضوع را دلیلی بر اعتبار نداشتن وبسایت شما می‌‌داند.در مطالب آینده راهکارهای بیشتری را در این خصوص مطرح خواهیم کرد، با رعایت این چهار مورد جایگاه شما در گوگل ارتقای قابل توجهی خواهد داشت.یکی از مشکلاتی که معمولا مدیران وبسایت‌ها با آن درگیر هستند، استفاده مرورگرها از Cache است، این موضوع باعث می‌شود بعضی اوقات دید درستی از جایگاه خود در نتایج گوگل نداشته باشند، از آنجا که تعداد مراجعات زیادی به وبسایت خود داشته‌اند، گوگل در آن رایانه وبسایت مورد نظر را در نتایج نخست نمایش می‌دهد، حال آن‌که در رایانه‌‌های دیگر این چنین نیست. قبل از معرفی وبسایتی که این مساله را حل می‌کند، راهکار دیگری را که در این زمینه وجود دارد مطرح می‌کنم. کافی است در مرورگر Chrome روی صفحه کلید، این سه کلید را باهم بفشارید: Ctrl+Shift+N، در این صورت پنجره جدیدی باز شده و می‌توانید بدون در نظر گرفتن Cache از اینترنت استفاده کنید. برای مثال نتایج واقعی جستجوی خود را ببینید. وبسایتی که این کار را برای شما میسر می‌کند: smallseotools.com است، کافی است در این وبسایت وارد بخش Keyword Position شده و آدرس سایت مورد نظر و کلمات کلیدی که می‌خواهید جایگاه وبسایت خود را برای آنها بدانید وارد کرده و در جدولی این نتایج را مشاهده کنید.
فعالیت و معرفی سایت در فروم ها و شبکه های اجتماعی تاثیر زیادی در رسیدن سایت شما به صفحه اول گوگل دارند
یک راهکار ساده برای آن‌که وبسایت شما بدون هزینه، معرفی شود و در کنار آن اعتبار بیشتری نیز کسب کنید، فعالیت در انجمن‌ها یا همان Forum هاست کافی است انجمن‌های مرتبط با نوع فعالیت خود را پیدا کنید و بعد در آنها عضو شده و در بخش امضای خود، همراه با توضیح مختصری از وبسایت‌تان لینک آن را برقرار کنید.در انجمن‌ها، بعد از این‌که نوشته‌ای درج می‌کنید، در پایان هر نوشته توضیح مربوط به امضای شما نمایش داده خواهد شد، برخی انجمن‌ها این امکان را می‌دهند که برای بخش امضای خود از کد‌های HTML استفاده کنید، این موضوع عالی است، زیرا می‌توانید لغتی را که مدنظرتان است لینک داده و در امضا از آن استفاده کنید. فراموش نکنید یکی از مواردی که در اعتبار وبسایت شما تاثیری محسوس دارد، لغاتی است که به وبسایت شما لینک می‌شود، برای مثال اگر فعالیت اصلی شما طراحی وبسایت است، لازم است لغت طراحی وبسایت، انتخاب شده و سپس به وبسایت شما ارتباط داده شود. از این طریق گوگل متوجه می‌شود براستی وبسایت شما درخصوص طراحی وبسایت است و عبارتی که دیگران نیز برای توصیف این وبسایت استفاده می‌کنند، همین عبارت است؛ بنابراین جایگاه شما در گوگل مطلوب‌تر خواهد شد.بعضي از مديران سايت‌ها يا دغدغه پشتيباني از كاربران ندارند و يا در تعامل با مردم خجالتي هستند. دلیلش آن است که اغلب مدیران سایت افراد فنی هستند که بیشتر ترجیح می‌دهند پشت کامپیوتر باشند تا با کسی صحبت کنند.


  پیدا کردن خدمات میزبانی و سرور اختصاصی قابل اعتماد
ارسال‌شده توسط: ehsannasr - 14-1-1397, 02:33 عصر - انجمن: هاست و دامین - بدون‌پاسخ

طی صحبت با گروهی از کاربران به تازگی ما متوجه یک روند شدیم ، اگر به کسب و کارهای که تصمیم برای انتخاب و خرید سرور اختصاصی دارند توجه نمایید ، نود درصد از آن ها به دلیل نارضایتی و داشتن ضعف در بخشی از میزبانی قبلی است .

این ضعف از چه نوعی است ؟
چه مواردی بیشتر باعث رها کردن خدمات میزبانی فعلی از سمت طراحان وب و شرکت های طراحی می شود ؟
این مورد را ما با شما بررسی کردیم و پاسخ شما این چنین بود : اعتبار و اطمینان
اعتبار و اطمینان ! واقعا ؟ اینمورد یک جواب خیلی خاص نیست , این کلمه هیچ ویژگی خاصی ندارد فقط به معنی یک ثبات ، همیشه حاضر …و موارد مانند آن است . اعتبار شعاری نیست که بسیاری از ارائه دهندگان برای بالا بردن و به اوج رساندن فروش خود از آن استفاده نمایند ، اما باید اینکار را انجام دهند .
پیدا کردن میزبان سرور اختصاصی قابل اطمینان می تواند به دنیای کسب و کار شما یک معنای دیگری دهد . این می تواند به معنی آپتایم بهتر ، سرعت بالاتر ، عملکرد بهتر و راهکارهای بسیار کارآمدتر برای حل مشکلات شما باشد
تمام نتایجی که شرکت شما از این مورد می تواند بگیرد برابر است با کاربران راضی تر و افزایش سود آوری .

مشکلاتی که با ترک میزبانی اشتراکی پشت سر خواهید گذاشت :
اگر کسب و کار شما از سرویس میزبانی اشتراکی بزرگتر است و نیاز دارید ارتباط بسیار نزدیکی با شرکت های ITوشرکت میزبانی داشته باشید . شما با پیدا کردن یک راه حل مناسب قدرت بیشتری پیدا میکنید و قدرت در دستان شما قرار میگیرد اما با قدرت های بیشتر ، مسئولیت های بیشتر هم می آیند . بسیاری از عملیات هر روزه به انتخاب سرویس قابل اعتماد و عملکرد این سرویس وابسته است . بنابراین چگونه شما یک سرویس میزبانی قابل اطمینان را پیدا میکنید ؟

هیچ دوارائه کننده سرویس شبیه هم نیستید ، ولی در بسیاری از زمینه ها که شما قبلا توسط آن ها متضرر شده اید اشتراک دارند . که این موارد وعده هایی نظیر آپتایم نزدیک به ۱۰۰ % ظاهرا برای کاهش هزینه ها بوده است ، در صورتیکه دارای هزینه های پنهایی هستند.
بدتر ازهمه ، پشتیبانی در زمان بحران عملا غیر قابل دسترس است و شما را با مشتریان عصبانی با سایت هایی که غیر فعال شدن یا در معرض خطر قرار دارد تنها می گذارند.
شما ممکن است بهای زیادی پرداخته باشید تا اینکه این تجربه را به دست آورید که هزینه ای که پرداخت می شود با ارزش که جستجوی یک هاستینگ خوب دارد برابری نمی کند.
اکنون زمان آن است که اطلاعات گسترده ای از شرکت های ارائه دهنده هاستینگی داشته باشید که تضمین احساس رضایت زیادی نسبت به سرویس خریداری شده به شما داده است .
شما با استفاده از این اطلاعات می توانید در پیدا کردن یک سرور اختصاصی قابل اطمینان برای کسب و کار خود موفق باشید و همچنین رضایت مشتریان ، مدیران وهمکاران خود را به دست آورید .

۳ خصوصیت برای یافتن مطمئن ترین میزبانی سرور اختصاصی :

۱- سخت افزار
شما مایلید سرور اختصاصی قابل اطمینان خرید نمایید به دلیل اینکه رشد تیم شما بیشتر از آن است که سرور میزبانی مشترک آن را تامین کند . شما نیاز دارید عملکرد درخشانی در برابر ترافیک بالا حتی در زمان های بحرانی داشته باشید . شما باید اطمینان حاصل نمایید که ارائه دهنده شما دارای سخت افزارهای فیزیکی بسیار قدرتمندی برای پشتیبان گیری است وهمچنین به وعده هایی که در مورد سرعت و آپ تایم داده است عمل می نماید . یک شرکت ارائه دهنده می تواند به شما پیشنهاد دهد هارد های درجه یک یا SSD  ارائه دهد که در محل مشترک با مشتریان قرار دارد یا حداقل تاخیر برای رسیدن به مخاطبان را دارد.

از سوال پرسیدن در مورد جزییات نترسید :
آیا ارائه دهنده سیستم عامل های مختلفی را ارائه می دهد (حداقل ویندوز و لینوکس ) به طوریکه نیاز هایی که در حال حاضر یا در آینده دارید را پوشش دهد؟

قدرت RAM-CPU که می توانند آنها ارائه دهند چقدر است ؟
برای سایت های استاتیک و کوچک این مورد نگرانی بزرگی نیست . اما این می تواند یک معیار بزرگ باشد اگر شما در حال کار کردن با سایت های پویا با درخواست بالا هستید که یک بار سنگین برروی سرور خود قرار داده است . می توانید این مورد را از کاربران دیگر پرس وجو نمایید یا با تست کردن عملکرد آن توسط خودتان متوجه شوید .

آیا آن ها تعهدی برای در دسترس بودن پهنای باند می دهند ؟
حتی سرور های اختصاصی می توانند کاهش سرعت در زیر بار لود سنگین داشته باشند در صورتیکه پهنای باند آن ها برای این مورد بالا نباشد و این مورد بسیار مهمی است که در مورد در دسترس بودن پهنای باند سوال فرمایید.

در دسترس بودن سرعت uplink چیست ؟
اگر سرعت پورت uplink برای مشاهده با میزان تقاضا سایت شما کافی نباشد ، این مورد باعث ایجاد یک تنگنا خواهد شد و بازدیدکنندگان از سرعت لود بسیار پایین سایت رنج خواهند برد . برخی از ارائه دهندگان از ابتدا خدمات را با سرعت استاندارد و یکسان ارئه می دهند در حالیکه بعضی دیگر به شما اجازه ارتقا در آینده را خواهند داد .


۲- هزینه و قرارداد
در حال حاضر ثابت شده است که هزینه با ارزش محصول برابر نیست اما این بدان معنی نیست که مشتریان یا شرکت ها ناگهان تصمیم بگیرند که پول هیچ تاثیری ندارد آنچه مهم است این است که شما مطمئن شوید که شما برای چه چیزی مبلغ پرداخت می کنید و رقم نهایی به شما همه مواردی که بابت آن هزینه پرداخت میکنید را به شما نشان دهد .

قرار داد شما شامل چه چیزهایی می شود ؟
چه اتفاقی می افتد اگر سرور شما به طور غیر منتظره از دسترس خارج می شود ؟ تضمین جایگزینی سخت افزار آیا به این معنی است که شما را در مقابل بدترین اتفاقات محافظت می کند؟

هزینه قرارداد:
آیا شما با ارائه دهنده قراردادی بسته اید؟ برای چه مدت؟ اگر شما نیاز به کمک برای راه اندازی یا انتقال داشتید آیا باید هزینه اضافی پرداخت نمایید ؟

هزینه های اضافی :
چه موارد دیگری هست که علاوه بر هزینه سرور باید پرداخت نمایید ؟ بررسی نمایید که آیا باید هزینه اضافی برای گرفتن بک آپ یا بازیابی سرور ، صدور مجوز برای نرم افزار ، آموزش یا خدمات پشتیبانی در اکانت خود شارژ نمایید و همینطور اطمینان حاصل نمایید که فاکتور شما شامل کل هزینه ها باشد . 

۳. پشتیبانی
شما کیفیت پشتیبانی یک شرکت را از زمانی که برای سوالات خود پاسخ دریافت می کنید و درخواست های شما بیش از حد به زمان برای پاسخگویی نیاز نخواهد داشت می توانید تست نمایید و تست واقعی زمانی به وجود میاید که درخواست های شما پایین است و شما به دنبال رسیدگی و کمک برای حل مشکلات و اطلاع از دلیل آن ها می پردازید .
نشانه صحیح در انتخاب شرکت ارائه دهنده قابل اطمینان در مورد خدمات سیستم پشتیبانی شرکت نهفته است . اگر آن ها آماده به خدمت و پشتیبان شما هستند در زمانی که هیچ چیزی به صورتی که انتظار داشتید پیش نرفته است و شما را هیچ زمان در مورد توضیحاتی که باید به مشتریان خود در مورد اینکه چرا سایت های آنها به صورتی که باید ،عمل نمی کند ، تنها نمی گذارند.
توجه داشته باشد اکه ارائه دهنده دارای چه تضمین برای پشتیبانی می باشد .

در مورد ساعت ساپورت :
ساعت کسب و کار استاندارد فقط برابر یک سوم از روز است که به این معنی است که ۶۶% از زمان ، شما به خدمات پشتیبانی دسترسی ندارید . آیا شرکت ارائه دهنده قادر به پشتیبانی ۲۴ ساعت در روز ، ۷ روز در هفته ، ۳۶۵ روز سال هستند ؟

زمان پاسخ دهی :
بعضی از ارائه دهندگان ۷ روز هفته به صورت ۲۴ ساعته پشتیبانی می کنند اما به تعداد کافی کارمند برای پشتیبانی در زمینه پاسخگویی و رسیدگی به حجم درخواست وجود ندارد ، این به این معنا است که دقیقه ها یا ساعت های گرانبها ی زیادی برای رسیدن به پاسخ ، زمانی که مشکلی را تجربه می کنید نیاز دارد.

تیم پشتیبانی محلی :
اغلب شما با پشتیبان ، فقط به صورت خطوط تلفن در نیمی از دنیا صحبت می کنید که با یک راه حل به صورت همیشگی سعی در حل مورد دارند اما این راه حل واقعی برای حل مشکل شما نیست . شما در هنگام جستجو باید به این مورد توجه داشته باشید که شرکت ارائه دهنده با یک تیم از افراد متخصص باتجربه واقع در محل فیزیکی که به سرور نزدیک است همکاری دارند ، در این صورت شما می توانید زمانی که تماس می گیرید اطمینان داشته باشید اشخاصی به صورت حقیقی و نزدیک به سرور در ارتباط هستید .
همیشه موارد خاصی در هنگام جستجو برای ارائه دهنده یک خدمات میزبانی وجود دارد .
شما باید بدانید که در هنگام جستجو نیازهای منحصر به فردی برروی سروری که می خواهید روی آن قرار بگیرید وجود دارد .نیاز شما در مورد امنیت پیشرفته و یا انطباق با نیاز های مورد قبول ممکن است به شما کمک میکند که در ارائه دهنده های محدود تری جستجو نمایید و ارائه دهندگانی که با خواسته شما مطابق نیستند از چرخه خارج نمایید اما اگر شما می خواهید یک سرور اختصاصی و سرور مجازی قابل اطمینان تری را پیدا کنید و خرید هاست مناسبی داشته باشید باید از نیاز های که مرتبط با سخت افزار ، هزینه و پشتیبانی مورد نیاز خود اطمینان حاصل نمایید.


منبع: وبلاگ پویاسازان


  چگونه وبلاگ خود را خواندنی تر کنیم؟
ارسال‌شده توسط: ehsannasr - 14-1-1397, 02:31 عصر - انجمن: سئو وردپرس - بدون‌پاسخ

دلایل بی شماری وجود دارد برای اینکه افراد شروع به وبلاگ نویسی می کنند. از رانندگی گرفته تا SEO، پیدا کردن مشتریان بیشتر و یا حتی فقط تبدیل شدن به یک نویسنده ی بهتر. اما بدون توجه به علت، چیزی که مسلم است ما نیاز به خوانندگان ثابتی داریم که کار ما را ارزشمند کند. حالا چگونه می توان به ترافیک بالاتری رسید؟ در اینجا پنج روش برای جذب خوانندگان جدید و نگهداشتن آنها ارائه می شود.

۱- به یاد داشته باشید این کار هم زمان زیادی می برد هم کار زیادی می طلبد.
شما احتمالا داستان هایی شنیده اید در باره مادران موفقی که در خانه می مانند و با داشتن یک وبلاگ محبوب دستمزد بالایی دارند. هر چند کار سختی است که درگیر باشید تا از ۰ مخاطب به هزاران بازدیدکننده در هر روز برسید.
به یاد داشته باشید وقتی شما در حال ایجاد وبلاگی هستید تا رسیدن به بازدیدکنندگان بیشتر، زمان زیادی طول خواهد کشید. بنابراین صبور باشید و تلاش مداوم داشته باشید.

۲- روی ساخت محتوای جدید تمرکز کنید.
دلیلی که باعث می شود بازدید از وبلاگ شما انجام شود و همچنان ادامه هم داشته باشید خیلی ساده است. به این دلیل است که آنها محتوای شما را دوست دارند. البته زمانی می برد تا شما تجربه کنید چه نوع محتوایی با کلمات کلیدی بهترین نتیجه را می دهد و سپس بیشتر بتوانید آن را تولید کنید. شما در ابتدا ممکن است بخواهید فقط پست بنویسید برای اینکه بفهمید مخاطبانتان پاسخ بهتری به چه چیزی می دهند. همانطور که شما استراتژی های مختلف را تست می کنید یاد می گیرید دقیقا مخاطبانتان چه چیزی را دوست دارند.

۳- پیگیر باشید.
اگر شما به دنبال این هستید که طرفداران فعلی خود را حفظ کنید در حالیکه خوانندگان جدید هم می خواهید جذب کنید، این مهم است که بمانید و تولید محتوا کنید و پیگیر باشید. این لزوما به این معنا نیست که شما ناچارید در روز چندین بار پست بگذارید. در عوض، زمان بندی ای تنظیم کنید که برای شما کار بدهد و به آن پایبند باشید. به این ترتیب، خوانندگان شما این را خواهند دانست و به انتظار به روزرسانی از سمت شما هستند.

۴- رسانه های اجتماعی
رسانه های اجتماعی یک ابزار قدرتمند است و دست به دست می رود تا سیل خوانندگان وبلاگ شما را بسازد. هر بار شما محتوای جدیدی با کلمه کلیدی روی وبلاگ ایجاد می کنید، شما باید آن را در تمام کانال های رسانه های اجتماعی انتشار دهید. به عنوان تلاش اضافه، اگر اتفاق بیفتد که با کسی در ارتباط باشید که بازدید کننده ی بالایی دارد، خیلی خوب است که از او بخواهید محتوای شما را روی شبکه اجتماعی خود انتشار دهد. در هر زمانی شما می توانید به شبکه اجتماعی فرد دیگری سوئیچ کنید که این باعث افزایش خوانندگان شما می شود.

۵- سایتتان را برای موتورهای جستجوگر بهینه سازی کنید.
گرچه چند راهنمایی ذکر شده شامل ساخت محتوای مفید برای خوانندگان است ولی این موضوع باید اولویت اول شما باشد. مهم است که بخاطر داشته باشید شما نیاز به بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر دارید. استفاده از ابزار SEO مانند Yoast برای وردپرس به شما کمک خواهد کرد پست های وبلاگتان را بهینه کنید به طوری که موتورهای جستجو بدانند چگونه سایت شما را به درستی شاخص کنند.


  آشنایی با روش های برند سازی آنلاین
ارسال‌شده توسط: totaleternity - 5-1-1397, 11:15 صبح - انجمن: ایمیل مارکتینگ - بدون‌پاسخ

روش های برند سازی آنلاین اغلب به تولید منجر می شود و فروش را تحریک می کند. به همین دلیل است که بازاریابان در واقع ارزش سرمایه گذاری در برند تجاری آنلاین را تخفیف می دهند. اما حتی برای بازاریابانکه از طریق عملکرد خود زندگی می کنند و با سود و زیان فروش همراه هستند، صرف نظر از سرمایه گذاری در برند اشتباه است. بیایید نگاهی به روش های برند سازی آنلاین بکنیم.

درک ارزش روش های برند سازی آنلاین
برخلاف آن چه برخی از فروشندگان در پاسخ مستقیم مشتری ممکن است فکر کنند، سرمایه گذاری در برند تجاری آنلاین، صرفا صرف پول در برند تجاری نیست. این امر ایجاد یک نهاد است که حتی زمانی که هیچ معامله ای یا تبلیغی برای تحریک مشتری وجود نداشته باشد؛ با مشتریان تداخل پیدا می کند و آن ها را دوباره باز می گرداند. وب سایت و ساختن برند تجاری در اینترنت یک راه طولانی برای افزایش آگاهی و ایجاد اعتبار شماست، افراد بیشتری در برند شما سرمایه گذاری می کنند. با توجه به این مطلب، بازاریابان نیاز به شناسایی این موضوع دارند که آشنایی با روش های برند سازی آنلاین باید یک اولویت باشد، زیرا می تواند شما را در دستیابی به درآمد بیشتر کسب و کار کمک کند. به طور خلاصه، اگر می خواهید کسب و کار خود را به صورت آنلاین رشد دهید، ابتدا باید برند تجاری خود را رشد دهید.

برای آشنایی با روش های برند سازی آنلاین باید ابتدا مخاطبان خود را بشناسید
ابتدا باید خصوصا قبل از شروع به ایجاد استراتژی های محتوایی و برنامه های ارتباطی، درک صحیح از مخاطبان خود داشته باشید. خوشبختانه، ابزارهای زیادی وجود دارد که می تواند به شما در شناسایی مخاطبان هدف کمک کند، از جمله محصولات comScore، Nielsen، Google و Compete می تواند به خوبی کمک کند. ابزارهایی مانند این ها به شما امکان جمع آوری اطلاعات بیشتری در مورد مخاطبین را فراهم می کند، از جمله جنسیت، سن، وضعیت تاهل، درآمد خانوار و محلی.

صدایی برای برند خود باشید
بر اساس تحقیقات، آن چه مخاطبان شما می خواهند بشنوند و پیامی را که می خواهید مطرح کنید را باید به بهترین شکل انجام دهید. این موضوع پایه ای برای تبلیغ برند شما خواهد بود. اما در انجام روش های برند سازی آنلاین، این موضوعات را در ذهن داشته باشید:

یک ذهنیت باز داشته باشید و همه ایده ها را در نظر بگیرید (وقتی واکنش ژیکو را برسی کنید متوجه خواهید شد که تیم خلاقش ابتدا با استفاده از یک مارمولک به عنوان صدایی برای برند خود استفاده کردند). هنگامی ایجاد محتوا، با مخاطبان خود صحبت کنید، اگر به عنوان یک مکالمه ای که مربوط به آن ها است، با آن ها ارتباط برقرار کنید، آن ها بهتر پاسخ می دهند.

اعتبار خود را آنلاین کنید
ساختن اعتبار شما به صورت آنلاین شباهت به تغذیه شبکه بازاریابی دارد، اما این موضوع به همان اندازه آسان نیست و زمان بیشتری نیاز دارد. اولا مهم است که یک استراتژی مشخص برای رسیدن به مخاطبان خود داشته باشیم. بعد، شما باید تاکتیک هایی که در این روند استفاده می کنید را بشناسید. به عنوان مثال، مطمئن شوید که هر گونه مشارکت آنلاین موجود را در اختیار دارید تا بتوانید شهرت خود را به صورت آنلاین، رشد دهید. انجام این کار نه تنها باعث ایجاد پیوند هایی برای وب سایت شما می شود، بلکه می تواند حضور برند تجاری خود را افزایش دهد. به طور کلی هرچه شهرت شما در اینترنت افزایش یابد، روش های برند سازی آنلاین قوی تر خواهد شد.

وبلاگِ سایتِ پنتازوم مقاله های خیلی خوبی توی حوزه های برندسازی و تبلیغات و... داره و خدمات بازاریابی و مشاوره ی کسب و کار ارائه میدن که برای داشتن یه کسب و کار موفق واقعا مفید هستن میتونن بازدهیه کارتون رو خیلی افزایش بده،بهتون پیشنهاد میکنم سایتشون رو ببینید www.pentazoom.ir


  33 نکته برای برندینگ در فضای مجازی که باید بدانید!
ارسال‌شده توسط: totaleternity - 4-1-1397, 05:05 عصر - انجمن: ایمیل مارکتینگ - بدون‌پاسخ

نقل قول:سلام عزیزان روزتون بخیر
امروز مطلب بسیار جامعی در خصوص برندینگ آنلاین برای شما تهیه کردم. برندینگ یکی از دغدغه های هر تولید کننده است. و اتفاقا فضای مجازی می تواند کمک فوق العاده ای در این زمینه به هر کسب و کاری داشته باشد. با پنتازوم همراه باشید برای توضیح این 33 نکته فوق العاده برای برندینگ به صورت آنلاین.

‘’اگر در فضای اینترنت نیستید ، انگارکه اصلا وجود خارجی ندارید ‘’

جمله فوق را ست گودین گفته است شاید هم وینستون چرچیل !! فرقی نمیکند هر کدام که گفته باشند منظور مهمی داشته اند . جمله ی واقعا سنگینی است ولی تا حد زیادی واقعیت دارد . اگر کسی کسب و کار شما را گوگل کند ( گوگل کردن هم برای خودش فعلی شده ) و در نتایج جستجو نتواند ردی از شما پیدا کند باید کم کم فاتحه کسب و کارتان را بخوانید .

ولی شما به اهمیت برندینگ و بازاریابی آنلاین پی برده اید .

شما احتمالا مدتی است که کار برندینگ آنلاین را انجام می دهید ولی این تلاش ها تا حالا که جواب نداده است ، یا اینکه برند شما در شبکه های اجتماعی فالوور چندانی ندارد یا اگر هم دارد ، آنها تاثیری در رونق کسب و کارتان نداشته اند .

شاید هم در این مقوله ها اطلاعات کافی ندارید و دارید خودتان را آماده میکنید تا سوار بر این قطارِ بازاریابیِ آنلاین شوید که این روزها نقل محافل شده است .

به هر حال در این مقاله چندین نکته مفید را خواهید آموخت . البته این نکات ممکن است حهت حل مشکلات برندینگ شما معجزه نکند ولی تا حدی می توانند در استراتژی بازاریابیِ آنلاینِ شما تجدید نظر های مثبتی را ایجاد کنند.اگر هم یک تازه کار هستید به شما ایده هایی میدهند که چگونه کار را شروع کنید .


1- آماده شوید که کمی دست به جیب شوید
[size=undefined]

اگر میخواهید پولی کاسب شوید باید برای رسیدن به آن پول بپردازید . شاید جمله ای کلیشه ای باشد ولی واقعیت دارد . وقتی میخواهیم به مقوله بازاریابی آنلاین بپردازیم مفهوم کلی به این صورت تعریف میشود : سرمایه گذاری بر روی ADWORDها (سرویس های تحت وب جهت نمایش کسب و کارها بر روی صفحات اینترنتی) ، کمپین های شبکه های اجتماعی و ابزارهای تولید محتوا

[/size]
2- ماموریت و چشم اندازتان را مجددا بررسی نمایید
[size=undefined]

بعضی وقت ها می بایست به اصول اولیه و مبنا نگاهی دوباره انداخت ، ماموریت و چشم انداز برندتان را دوباره ببینید و اطمینان حاصل کنید که با وضعیت فعلی محتواهای وب سایت و شبکه های اجتماعی متعلق به شما هم خوانی داشته باشد . این کار بعضی وقت ها خیلی ساده است ، مثل این است که بخواهید قسمت bio را در توییتر دوباره بنویسید ، البته بعضی وقت ها هم پیچیده میشود مثل بازبینی مقادیری که میخواهید از طریق محتواهایی که تولید میکنید ، حفظ کنید .

THE SKEEM مثال مناسبی از یک برند است که می داند چگونه پیام خود را به سیستم های عامل مختلف جهت ارائه برندینگ موثرتر ترجمه کند .

داستان SKIMM هم خیلی ساده است ، یک خبر نامه روزانه با چکیده اخبار مهم .ولی موضوعی که باعث شد معروف شوند داشتن لحن شوخ طبعانه و قابلیت دردسترس بودن آسان آن است . با بهره گیری از تگ ‘’ اسکیم هوشندانه شدن را آسان میکند ‘’ استارتاپ آنها از طریق کانالهای مختلف توسعه پیدا کرد ، طوری که امروزه به میلیونها نفر اخبار روزانه را ارائه میدهد .

برای خواندن تمام 33 نکته ی مهم برندینگ در فضای مجازی به این صفحه از وبلاگ سایت پنتازوم مراجعه کنید.

[/size]


  بازاریابی و تبلیغات
ارسال‌شده توسط: panel123 - 1-1-1397, 07:57 عصر - انجمن: ایمیل مارکتینگ - بدون‌پاسخ

در این دوره که رقابت بین شرکتها بیش از پیش شده است شرکتها برای بازاریابی و کسب اعتماد و جذب مشتری مجبورند که از ابزارهای تبلیغاتی بیشتری نسبت به گذشته از جمله  تابلوسازی به شیوه های مختلف همچون  بنر ، تابلو چلنیوم ، تابلو استیل ، تابلو برجسته ،  چاپ تراکت و غیره ، برای معرفی محصول یا خدماتی که ارائه می نمایند استفاده کنند . از جهتی مشتریان در خرید محصولات و یا دریافت خدمات مورد نظر گرایشهای مختلفی دارند که در تنظیم استراتژیهای بازاریابی توسط شرکتهای مختلف باید آن گرایشها در نظر گرفته شود و اگر عناصر مختلف بازاریابی شرکت همگام با اهداف مورد نظر مشتریان پی ریزی گردد و تمام منافع مشتریان را علاوه بر منافع سازمان پوشش دهد بازاریابی به نحو احسن صورت می پذیرد و شرکت موقعیت بهتری از نظر رقابتی در قبال شرکتهای رقیب پیدا می کند که چنین شرایطی موجب افزایش سودآوری شرکت برای مدت طولانی خواهد شد .
بازاریابی چیست ؟
نقطه آغاز بازاریابی مشتری است همان کسانی که باعث رشد یک کسب و کار و در نهایت موفقیت آن می شوند . درواقع فرآیند بازاریابی از نفطه ای آغاز می گردد که مشتری وارد چرخه ی کسب و کار می شود و شما نیاز دارید تا اشخاص را قانع نمایید که محصول یا خدمات مورد ارائه توسط شرکت شما ارزش خریدن و استفاده کردن را دارد . مشتریان و دریافت کنندگان خدمات ، سرمایه گذاران ، توزیع کنندگان ، خرده فروشان و دیگر ذینفعان همه باید مطمئن شوند که سرمایه گذاری که برای خرید محصول یا دریافت خدمات شما در نظر گرفته اند ایمن است و به هدر نمی رود ، پس باید بتوانید آنها را قانع نمایید .
تعاریف متعددی توسط اشخاص و ارگانهای سرشناس از بازاریابی بیان شده است که در اینجا به بررسی هریک از تعاریف می پردازیم :
تعریف فعالان اقتصادی از بازاریابی :
فعالان اقتصادی بازاریابی را ، همگراسازی همه فعالیت های شرکت  در مسیر فروش بیشتر ، می دانند .
پدر علم بازاریابی نوین فلیپ کارتر بازاریابی را چنین تعریف می نماید :
بازاریابی به عنوان فرآیندی مدیریتی – اجتماعی تعریف می شود که به وسیله آن ، افراد ، گروه ها و سازمان ها از طریق تولید ، عرضه و مبادله کالا و یا خدمات با یکدیگر به تامین نیازها و خواسته های خود اقدام می نمایند .
انجمن بازاریابی آمریکا بازاریابی چنین تعریف می کند:
مجموعه ای از فعالیت ها و فرایندهای ایجاد ، انتقال ، ارسال و تبادل هر آنچه که برای مشتریان ، ارباب رجوع ، شرکای تجاری و درکل برای جامعه ارزشمند باشد تعریف می نماید .
بخش هایی که بازاریابی شامل می شود :
مشتریان بالقوه خود و محیط خارجی کسب و کار را به جزئی ترین شکل ممکن بشناسیم و مورد بررسی قرار دهیم .
فرصت ها و موقعیتهایی که موجب پیشرفت و جذب سرمایه می گردد را شناسایی کرده و استراتژی های لازم و جدید برای سرمایه گذاری بر روی آنها را توسعه و گسترش دهیم .
از ابزارهای بازاریابی برای ارائه استراتژیها بهره بگیریم .
سنجش نتایج وفرآیند بهبود مستمر
چرا بازاریابی از اهمیت زیادی برای جذب مشتری برخوردار است ؟

  1. بازاریابی به عنوان یک واسطه منجر به انتقال ، مبادله و جابه جایی کالا بین خرده فروشان ، عمده فروشان و مشتریان می شود که این هم به نفع تولید کننده است و هم به نفع مشتری
  2. بازاریابی از طریق در دسترس قراردادن محصولات و خدمات برای مشتریان و عرضه آنها به تمام مشتریان به قیمت مناسب با در نظر گرفتن سطح زندگی افراد جامعه که شامل سه سطح غنی ، متوسط و ضعیف هستند می باشد .
  3. بازاریابی منجر به ایجاد شغل و فعالیت های زیادی از جمله خرید ، فروش ، امورمالی ، حمل و نقل ، انبارداری ، استانداردسازی و تقبل ریسک و غیره می شود که افراد زیادی در این پروسه درگیر می شوند و تمام کاربردهای فعالیت بازاریابی به نوبه ی خود سهمی در کسب درامد و سودآوری دارند .
  4. بازاریابی با فروش محصولات و خدمات زمینه رشد و توسعه اقتصادی را در کشور فراهم می نماید و منجر به ایجاد ایده های نو و خلاقیت می شود .
در دنیای پراز رقابت امروز شرکتها علاوه بر اینکه می بایست دنبال جذب مشتری جدید باشند بلکه باید در حفظ و نگهداری مشتریان قبلی و برقراری روابطی مستحکم با آنان بکوشند . علم بازاریابی در صورت تمرکز بر فرصتها و ایجاد ارزش برای مشتریان می تواند به مزیت رقابتی پایدار دست یابد و به عنوان پشتوانه ای برای آینده یک سازمان درعرصه رقابت تبدیل گردد.
بخش مهمی که در یک شرکت برای فروش یا ارئه خدمات وجود دارد تبلیغات دنباله دار و هدفمند است تا بتوان توسط آنها مشتریان جدیدی پیدا کرد و یا یک رابطه منطقی و پایدار با مشتریان قدیمی ایجاد نمود . نه تنها تبلیغ بلکه تعهدات شرکت از قبیل تحویل به موقع کالا یا خدمات مدنظر مصرف کننده ، حضور مستمر و دائم در میان مشتریان ، آرایستگی و ظاهر کارکنان و نحوه برخورد مناسب با ارباب رجوع ، خدمات پس از فروش و راهنمایی افراد ، اینها همه از مواردی هستند که باعث رونق کسب وکار ، وفاداری مشتریان قدیمی و جذب مشتریان جدید می شوند.
اهداف تبلیغات :
  • اطلاع رسانی که شامل آگاه سازی مشتریان از محصولات و قیمت های جدید
  • اطلاع رسانی به مشتری در ارتباط با طرز کار محصولات یا خدمات ارائه شده توسط شرکت
  • از بین بردن برداشت های نادرست
  • ایجاد یک تصویر مناسب از محصول یا خدمت ارائه شده در ذهن مشتری
  • تشویق مشتری برای خرید محصولات یا خدمات
  • تشویق مشتری برای اتخاذ تصمیم خرید
  • تبدیل مشتریان به یک مشتری ثابت و دائم
نتیجه گیری :
گرایش به بازار و نیاز مشتریان اولین ویژگی بازاریابی است بنابراین یک مدیر موفق کسی است که این ویژگی ها را بشناسد و خود و کارکنانش براساس رفتار و گرایش بازار عمل نماید .

منبع : گروه توليدی ايمن نورتاب


آمار انجمن تازه سازی
بیشترین سپاس شده ها
fastseo 26
xavi 18
Information96 18
alireza 13
royka 10
کاربر های جدید
Charleslax امروز
Henrycar دیروز
Elmergliva دیروز
abkala 1-28
jqmziilChose 1-28
بیشترین پاسخ ها
  افزایش بازدید... 14
  دانلود کتاب س... 8
  آموزش گوگل وب... 6
  بک لینک چیست 5
  راهنمای نصب گ... 5
برترین ارسال کننده ها
ehsannasr 36
fastseo 21
Information96 13
xavi 11
totaleternity 7
بیشترین بازدید ها
  دانلود کتاب س... 1235
  افزایش بازدید... 1230
  چگونه یک برند... 878
  بک لینک چیست 795
  نمایندگی محصو... 781
بیشترین اعتبار
alireza 3
psi 1
rezagraph 1
iranis 1
Ferminsoync 0
آخرین ارسال ها
موضوعتاریخ، زمان نویسندهآخرین ارسالانجمن
  بهترین پلاگین های امنیتی ... امروز, H:47ehsannasrehsannasrهاست و دامین
  ۳ راهکار بهبود بهینه‌سازی... امروز, H:40ehsannasrehsannasrسئو وردپرس
  راهنمای نصب گوگل آنالیتیک... 1-28, H:07alirezaabkalaگوگل آنالیتیک
  مسائل مربوط به بالارفتن ل... 1-23, H:55ehsannasrehsannasrهاست و دامین
  اشنایی با چند ابزار آنلای... 1-23, H:50ehsannasrehsannasrسئو وردپرس
  تسخیر صفحه اول گوگل با سئ... 1-19, H:52arezoo0884arezoo0884تولید محتوا
  پیدا کردن خدمات میزبانی و... 1-14, H:33ehsannasrehsannasrهاست و دامین
  چگونه وبلاگ خود را خواندن... 1-14, H:31ehsannasrehsannasrسئو وردپرس
  لینک سایت در تمامی صفحات ... 1-10, H:47salim1993tzer.irساخت بک لینک
  آشنایی با روش های برند سا... 1-5, H:15totaleternitytotaleternityایمیل مارکتین...
  33 نکته برای برندینگ در ف... 1-4, H:05totaleternitytotaleternityایمیل مارکتین...