مهمان عزیز، خوش‌آمدید.
شما می‌توانید از طریق فرم ثبت‌نام در انجمن عضو شوید.

نام‌کاربری
  

رمز عبور
  





جستجو در انجمن‌ها



(جستجو‌ی پیشرفته)

آمار انجمن
» کاربران: 270
» آخرین کاربر: BigosisE
» موضوعات انجمن: 137
» ارسالهای انجمن: 216

آمار کامل

کاربران حاضر
ما 5 کاربر حاضر در انجمن دارید
» 0 کاربر عضو | 5 مهمان

آخرین موضوعات
دانلود کتاب سئو وبلاگ
انجمن: کتاب های سئو
آخرین‌ارسال: fastseo
4-12-1397, 01:35 عصر
» پاسخ‌ها: 10
» بازدید: 21,968
برای افزایش سئو،کلمات کلی...
انجمن: سئو وردپرس
آخرین‌ارسال: pokeabdi
20-11-1397, 04:03 عصر
» پاسخ‌ها: 1
» بازدید: 786
چهار ابزار جستجوی کلمات ک...
انجمن: افزایش بازدید سایت
آخرین‌ارسال: pokeabdi
20-11-1397, 04:01 عصر
» پاسخ‌ها: 1
» بازدید: 6,910
معرفی سایت پشتیبان وب
انجمن: ایمیل مارکتینگ
آخرین‌ارسال: supportwebs
28-7-1397, 09:14 عصر
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 133
درج آگهی رایگان
انجمن: ایمیل مارکتینگ
آخرین‌ارسال: HamraheIranian
1-7-1397, 05:24 عصر
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 144
گواهینامه امنیتی اس اس ال...
انجمن: هاست و دامین
آخرین‌ارسال: ehsannasr
15-6-1397, 01:41 عصر
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 1,646
چگونگی انتخاب گواهینامه ی...
انجمن: هاست و دامین
آخرین‌ارسال: ehsannasr
25-5-1397, 12:43 عصر
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 3,968
نکات کلیدی در مورد سئو و ...
انجمن: سئو وردپرس
آخرین‌ارسال: ehsannasr
25-5-1397, 12:26 عصر
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 3,211
پهنای باند unmetered هاست...
انجمن: هاست و دامین
آخرین‌ارسال: ehsannasr
18-5-1397, 12:16 عصر
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 4,355
کلمات کلیدی در سئو چه مقد...
انجمن: سئو وردپرس
آخرین‌ارسال: ehsannasr
18-5-1397, 12:13 عصر
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 3,333

 
  معرفی سایت پشتیبان وب
ارسال‌شده توسط: supportwebs - 28-7-1397, 09:14 عصر - انجمن: ایمیل مارکتینگ - بدون‌پاسخ

گروه هـای پشـتیبانی ایران از سال 1386 فعالیت خود را در حوزه پشـتیبانی سیـستم و شبکه آغاز کرده است. با توجه به پیشرفت کم در حوزه IT در آن سالها و آشنا نبودن اقشـار کثـیری از جامعه به این صنعت ، محدودیت های بی شـماری در این بستر موجود بود . از سال 1391 به بعد با توجه به افق های روشن در صنعت IT و توجه عموم مردم به تکنولوژی های روز دنیا و در راستای گسترش خدمات پشتیبانی ، گروه هـای پشـتیبانی ایران وارد حوزه وب سایت ، ویـپ و نرم افزارهای تخصصی شد. بخش طراحی سایت گروه های پشـتیبانی ایران ، به نام پشتیبان وب از سال 1393 با هدف خدمت رسانی و گسترش خدمات در صنعت سایت ، شروع به فعالیت کرده و با شعار ما پـشتیبان سیستم های دیجیتال هستیم فعالیت خود را در حوزه سرویس دهی در زمینه طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت ، نگهداری و پشتیبانی سایت ادامه داده و همواره در جهت رضایت مندی مشـتری و پایـبندی به اصول اخلاقـی تلاش کرده و با این دیدگاه که همیشه بهترین ها اولین می مانند به کار خود ادامه داده ایم

 اجاره آپارتمان مبله در تهران  پشتیبانی سایت خبرگزاری رگا بازیافت الکترونیک  https://luxmobleh.com  اجاره آپارتمان مبله لوکس در تهران بازیافت پشتیبانی وب سایت https://roga.ir   https://ebazyaft.com


  درج آگهی رایگان
ارسال‌شده توسط: HamraheIranian - 1-7-1397, 05:24 عصر - انجمن: ایمیل مارکتینگ - بدون‌پاسخ

در وبسایت آگهی نامه امکان درج آگهی رایگان به تعداد نامحدود وجود دارد. همچنین می توانید به صورت رایگان لینک وبسایت، کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام خود را همراه آگهی ثبت کنید و برای هر آگهی تعداد 10 تصویر اضافه کنید. گروه بندی تخصصی، سئوی فوق العاده، بستر امن https و ده ها امکان دیگر از ویژگی های متمایز این سایت آگهی می باشد.



فایل‌های پیوست تصاویر بندانگشتی
   

  گواهینامه امنیتی اس اس ال از نوع ev و موارد استفاده ان
ارسال‌شده توسط: ehsannasr - 15-6-1397, 01:41 عصر - انجمن: هاست و دامین - بدون‌پاسخ

در مقالات قبل توضیح نسبتا کاملی در مورد اس اس ال ها دادیم و هر نوع را توضیح دادیم که برای چه اشخاصی مناسب است و چه مدارکی نیاز دارد.
اکنون میخواهیم در مورد اس اس ال از نوع EV صحبت کنیم که نظر اکثر شرکت ها و سازمان های معتبر را به خود جلب کرده است.
EV مخفف Extended Validation است و با نام green bar نیز شناخته می شوند همانطور که از نام آن پیداست در این نوع از اس اس ال ، در آدرس بار نام سازمان قبل از آدرس سایت (خرید هاست) به صورت سبز رنگ ظاهر می شود.
این گواهینامه SSL تنها برای شرکتها ، سازمانهای دولتی ، بانکها ، وزارتخانه ها و به طور کل اشخاص حقوقی صادر می گردد و درخواست کننده باید مدارک کامل ثبتی و قانونی و هویتی خود را به صورت ترجمه شده ارسال نماید.
در اس اس ال های نو EV نام سازمان در نوار سبز رنگی در کنار آدرس سایت در مرورگر نمایش داده میشود(نام سازمان ، دانشگاه ، شرکت و … در آن نمایش داده میشود) که موجب اعتماد هر چه بیشتر کاربران به سایت می گردد.
علاوه بر مسئله ی امنیت این نوع اس اس ال می تواند برد تبلیغاتی مثبت را نیز برای شما به همراه داشته باشد و بازدید کنندگان شما با اطمینان کامل به سایت (سرور مجازی) شما مراجعه کرده و با خیال راحت اطلاعات حساب و اطلاعات شخصی خود را وارد میکنند
یکی از مزیت های مهم این اس اس جلوگیری از فیشینگ است .
یکی از شایعترین روشهای کلاهبرداری اینترنتی در جهان و بالاخص ایران جعل صفحات اینترنتی ، پرداخت آنلاین بانک ها ، فرم های حساس سازمان و نهادها و … میباشد که به اصطلاح به آن فیشینگ اطلاق میشود. با SSL نوع EV و نمایش نام سازمان قبل از آدرس سایت میتوان از فیشینگ جلوگیری نمود.
این اس اس ال بالاترین میزان کسب اعتماد برای سایت شما را به همراه خواهد داشت.
این گواهی نامه برای کلیه ی سازمان های دولتی و شرکت های خصوصی قابل ارائه می باشد.
هم چنین بر روی این اس اس ال (SAN (Secondary address name نیز ارائه میشود . که شما می توانید بر روی زیر دامنه و پارک دامنه های خود نیز اس اس ال را فعال کنید.
در حال حاضر پویاسازان یکی از شرکت های صادر کننده ی این نوع از اس اس ال در ایران است و نماینده ی رسمی شرکت opentrust و Izenpeدر زمینه ی صدور گواهینامه اس اس ال دامنه ir و دامنه های بین المللی می باشد.


منبع: وبلاگ پویاسازان


  برای افزایش سئو،کلمات کلیدی تک کلمه ای یا چند کلمه ای مناسب است؟ عمومی یا خاص؟
ارسال‌شده توسط: ehsannasr - 15-6-1397, 01:33 عصر - انجمن: سئو وردپرس - پاسخ‌ها (1)

هدف صاحبان کسب و کار این است که جایگاه سئو در کلمات کلیدی مهم و پرجستجوی مرتبط، بالاترین رتبه را از آن خود کنند. اما وقتی به صفحه اول نتایج جستجو نمی رسند و یا اغلب بازدیدکنندگانشان مرور کننده هستند و نه خریدار، دچرا یأس و ناامیدی می شوند.
چاره چیست؟ برای دستیابی به این هدف بهتر است به جای استفاده از کلمات کلیدی عمومی و معمول، از عبارات چند کلمه ای و خاص استفاده کنید. در ادامه با طرح یک مثال، به این موضوع می پردازیم:
یک آژانس مسافرتی با آدرس وبسایت africanholidayofalifetime.co.ir (دقت داشته باشید که این سایت و این مثال واقعی نیست) خدمات لوکس و گرانقیمت خود برای گذران تعطیلات در آفریقا را به فروش گذاشته است. این شرکت ماهانه 1 میلیون تومان برای سئو، افزایش بازدید کنندگان و افزایش فروش از طریق سایت در نظر گرفته است. کلمات کلیدی که این شرکت می تواند مد نظر قرار دهد عبارتند از :
آفریقا- این کلمه کلیدی، بسیار گسترده بوده و موارد زیادی را در بر می گیرد. افرادی که این کلمه کلیدی را جستجو می کنند، به جنبه های مختلفی از تاریخ، جغرافیا، آب و هوا و سایر ویژگی های آفریقا علاقمند هستند. از بین افرادی که این کلمه را جستجو می کنند، درصد خیلی کمی (کمتر از 1 درصد) قصد گذراندن تعطیلات مجلل در آفریقا را دارند. از طرف دیگر رقابت با وبسایت هایی که هم اکنون در مورد این کلمه کلیدی در رتبه های برتر قرار دارند، بسیار دشوار است.
تعطیلات- این کلمه کلیدی نیز بسیار گسترده است، جنبه های مختلفی را در بر می گیرد و هنوز آنقدر که باید، با موضوع مد نظر این آژانس مسافرتی مرتبط نیست. افرادی که این کلمه کلیدی را جستجو می کنند ممکن است به دنبال گذراندن تعطیلات در هر جایی از دنیا باشند. ممکن است به دنبال یک سفر ارزان یا یک سفر مجلل باشند. از سوی دیگر، رقابت زیادی بر سر این کلمه کلیدی وجود دارد و این سبب افزایش هزینه های بهبود رتبه بندی در مورد این کلمه کلیدی خواهد شد.
تعطیلات مجلل- این عبارت کلیدی خیلی بهتر از دو مورد قبل است. با این حال هنوز هم خیلی گسترده و فراگیر است چون در این عبارت کلیدی اشاره ای به محل سفر نشده است. اما جنبه مثبت آن این است که مجلل بودن سفر مشخص شده است، بنابراین افرادی که در جستجوی یک سفر مجلل هستند را به این وبسایت هدایت خواهد نمود. رقابت بر سر این عبارت کلیدی نیز نسبتاً بالا است. و این وبسایت شانس زیادی برای رتیه بندی در مورد این عبارت کلیدی نخواهد داشت.
تعطیلات مجلل در آفریقا- این، عبارت کلیدی مناسبی است. حجم جستجوی نسبتاً خوبی دارد و افرادی را به این وبسایت هدایت می کند که موضوع جستجوی آن ها ارتباط نزدیکی با این عبارت کلیدی دارد. رقابت بر سر این عبارت، در سطح قابل قبولی قرار دارد و می توان رتبه خوبی در آن به دست آورد. تنها مشکل بالقوه این عبارت کلیدی این است که ممکن است افرادی را به این وبسایت هدایت کند که فقط به دنبال کسب اطلاعات هستند نه خرید خدمات.
رزرو بلیط سفر مجلل به کنیا- این یک عبارت کلیدی عالی برای جذب کاربران مناسب است. کابر می داند که به دنبال چه نوع تعطیلاتی است (لوکس و مجلل)، می داند که تعطیلات خود را در کجا می خواهد بگذراند (کنیا) و تصمیم دارد که همین الان آن را رزرو کند. رقابت بر سر این کلمه کلیدی در سطح پایینی قرار دارد و به راحتی می توان به رتبه بندی خوبی در مورد این عبارت کلیدی دست یافت. با این که حجم جستجوی این عبارت کلیدی کمتر از موراد قبلی است اما باز هم آنقدر هست که ارزش تلاش برای کسب رتبه بندی برتر را داشته باشد.
می خواهم بلیط سفر به کنیا را برای تعطیلات ماه مارس 2014 رزو کنم- از لحاظ میزان ارتباط با موضوع مورد نظر، این عبارت کلیدی یک عبارت بسیار عالی است. کاربر می داند که دقیقاً به دنبال چیست و آماده پرداخت پول است. در زمان خیلی کوتاه و با صرف هزینه اندک می توان رتبه بندی خوبی در مورد این عبارت کلیدی به دست آورد. تنها مشکل آن این است که هیچ کسی چنین عبارت کلیدی دقیقی را جستجو نمی کند. 
بررسی ها نشان داده اند که عبارت های متشکل از چهار کلمه یا بیشتر، بیش از 40 درصد از کل جستجوهای اینترنتی را شامل می شوند. بنابراین با استفاده از عبارات کلیدی طولانی و خاص علاوه بر بهبود سریع تر رتبه بندی خود، بازدید کنندگان بیشتری را نیز به وبسایت خود هدایت خواهید کرد و فروش خود را افزایش خواهید داد.


  چگونگی انتخاب گواهینامه ی ssl مناسب برای امنیت وبسایت
ارسال‌شده توسط: ehsannasr - 25-5-1397, 12:43 عصر - انجمن: هاست و دامین - بدون‌پاسخ

دانستن اینکه چگونه یک گواهینامه SSL مناسب برای وب سایتتان انتخاب کنید، اگر شما هرگز گواهینامه ای خرید نکرده باشید، می تواند کمی دلهره آور باشد. شما باید به جستجوی چه ویژگی هایی باشید؟ بهترین ارائه دهنده ی گواهینامه کیست؟ وچرا اینقدر اختلاف در قیمت گذاری ها وجود دارد؟ ما در اینجا راهنمایی مختصری در مورد نحوه ی انتخاب آگاهانه گواهینامه های SSL قرار داده ایم که بتوانید بهترین انتخاب را برای وب سایت خود داشته باشید.

Domain validation (DV) 
DV یک اعتبار سنجی اولیه از بین گواهینامه هاست. ایده آل برای کسب و کارهایی است که نیاز به تامین امنیت برای قسمتهای خاصی از سایت دارند، مانند فروشگاه های تجارت الکترونیک، که می خواهند مشتریانشان قادر به پرداخت امن باشند. این گواهینامه یک شیوه ی رمزگزاری عمومی و پایه را ارائه می دهد و می تواند با هزینه ی بسیار پایین خریداری شود. از این نوع گواهینامه، Rapid SSL یک گزینه ی ارزان برای یک گواهینامه اس اس ال است.

Organization validation (OV) 
اعتبار سنجی سازمان یک گام اساسی از اعتبار سنجی دامنه است. برای این نوع گواهینامه، نیاز به اسناد و مدارک اضافی ای دارید تا مالکیت دامنه و هویت کسب و کار خود را قبل از اینکه گواهینامه صادر شود، تایید نمایید. بر اساس این طرح، معاملات و تراکنش ها هم رمزگزاری می شود، به عبارت ساده تر، مشتریان امن تر خواهند بود. دو نمونه گواهینامه هایی که اعتبار سنجی سازمانی را ساپورت می کنند Izenpe , OpenTrust می باشد.

Extended Validation (EV)
گواهینامه های EV از مجموعه ای از چکها و امکان سنجی ها به منظور بررسی هویت کسب و کار و جلوگیری از تقلب با ایجاد ارتباط امن استفاده می کنند.
شما می دانید با یان نوع گواهینامه، زمانی که شما به یک وب سایت (سرور مجازی) https می روید یک نوار سبزرنگ در نوار Navigation می بینید؟
این یک ویژگی منحصر به فرد برای گواهینامه های EV است که اعتماد کاربران را بیشتر می کند.

Wildcard
نوعی از گواهینامه های SSL است که یک ویژگی به کاربران می دهد که نه تنها دامنه ی اصلی بلکه زیردامنه های تحت آن را هم محفاظت کنند. شما با استفاده از آن می توانید تعداد نامحدود ساب دامنه را رمزگزاری کنید. RapidSSL نوع Wildcard هم ارائه می دهد.

نتیجه گیری:
با استفاده از این اطلاعات شما می توانید نوع حفاظتی که برای وب سایت (خرید هاست) شما بهتر کار می کند، تعیین کنید.
پویاسازان انواع گواهینامه های SSL که می توانید از بین آنها انتخاب کنید را ارائه می دهد و دانستن ویژگی ها و مزایای هر کدام می تواند در انتخاب صحیح به شما کمک کند.

منبع: وبلاگ پویاسازان


  نکات کلیدی در مورد سئو و بهینه سازی وردپرس
ارسال‌شده توسط: ehsannasr - 25-5-1397, 12:26 عصر - انجمن: سئو وردپرس - بدون‌پاسخ

کلمه SEO و تجربه متخصصان و و توسعه دهندگان وب ثابت کرده است که هر اقدامی که در روند افزایش رتبه سایت شما تاثیر مثبت داشته باشد، میتواند یک تکنیک از تکنیک های سئو محسوب شود. بنابراین این علم بسیار وابسته به تجربه است. در ادامه به شما نکات ریز و جزیی را معرفی خواهیم کرد که میتواند تاثیر مثبتی در روند بهبود سئو و بهینه سازی سایت شما داشته باشد.
همچنین ناگفته نماند که بسیاری از تکنیک های جایگاه سئو و بهینه سازی تاثیر مستقیم بر سئو ندارد، اما میتواند بطور غیر مستقیم به بهبود سئو و بهینه سازی سایت کمک کند.

از کلمات کلیدی LSI استفاده کنید
کلمات کلیدی یا Latent Semantic Indexing که به اختصار LSI نامیده می شود به کلماتی اشاره دارد که معنای مرتبط با کلید واژه اصلی دارد.
بیشتر افراد از این روش بدون اینکه خودشان آگاه باشند استفاده می کنند. در واقع می توان گفت که کلمات کلیدی LSI معنا و مفهموم محتوا را مشخص می کنند.
برای اینکه با مفهموم کلمات LSI بهتر آشنا شوید، کلمه‌ای را در گوگل جستجو کنید و سپس به قسمت پایین صفحه مراجعه کنید. نتایج موجود در این قسمت همان کلمات LSI هستند.

بررسی جستجوهای داخلی سایت
یکی از روش های ناب برای پیدا کردن کلید واژه های جدید، بررسی جستجوهای داخلی سایت است.
در این ترفند شما به عبارتی دسترسی خواهید داشت که می توانید از آنها برای تولید مطالب جدید استفاده کنید. بهتر است که این فرایند را حداقل هر ماه یکبار انجام دهید. البته این کار زمانی امکان پذیر خواهد بود که لاگ جستجوهای داخلی را داشته باشید.

طراحی صفحات AMP
صفحات شتابدهنده موبایل که به اختصار AMP نامیده می شود، نام فناوری جدید و مخصوص دستگاه های تلفن همراه است. در صفحات AMP بسیاری از المان ها از صفحات حذف شده و در نتیجه و سرعت نمایش صفحات چندین برابر بیشتر می شود.
هر چند که این مورد به تنهایی بر روی رتبه سایت تاثیر نمی گذارد، اما گوگل صفحاتی را که نسخه AMP دارند، در نتایج جستجوها با علامت مخصوص متامیز می کند.
ایجاد صفحات حریم خصوصی و شرایط استفاده در سایت
این مورد به احتمال زیاد به طور مستقیم بر روی رتبه سایت در گوگل تاثیر نمی گذارد، اما وجود آن می تواند برای تجربه کاربری مناسب باشد.
وجود صفحات سیاست حفظ حریم خصوصی و شرایط استفاده سایت شما را از سایت هایی که این صفحات را ندارند متامیز می کند.
در اصل، کاربران تمایل دارند که با وب سایت هایی که رفتار حرفه‌ای دارند در ارتباط باشند. پس اگر شما این گونه صفحات را نداشته باشید عده ای از کاربران را از دست خواهید داد. رعایت کردن این مورد در وب سایت های تجارت الکترونیک که محصول یا خدماتی را ارائه می کنند، بسیار مهم است.

استفاده از تصاویر مناسب
یکی از بهترین روش هایی که با کمک آن می توان خوانایی محتوای صفحات را افزایش داد و توجه بازدید کنندگان را جلب کرد، استفاده از تصاویر می باشد.
خوانایی آسان بدین معناست که کابران متن را به طور کامل مطالعه کرده و در نتیجه مدت زمان بیشتری را در سایت خواهند ماند. در نظر داشته باشید که سیگنال های تجربه کاربری برای گوگل بسیار مهم است؛ هر کاری را که به بهبود مدت زمان ماندگاری کاربران در سایت ختم می شود را انجام دهید چراکه این کار به سئو سایت کمک می کند.

آدرس URL کوتاه
هرچه آدرس صفحات کوتاه‌تر باشد به همان میزان برای کاربران و موتورهای جستجوگر مناسب خواهد بود. بررسی ها نشان داده است که گوگل به وب سایت هایی که آدرس URL صفحات آنها کوتاه است، رتبه بهتری اختصاص می دهد.

عنوان منحصر به فرد برای هر صفحه
عنوان تکراری از جمله اشتباهاتی است که در سایت های زیادی دیده می شود (حتی سایت های فروشگاهی). گوگل صراحتا اعلام کرده است که از عنوان های تکراری استفاده نکنید. برای شناسایی عنوان های تکراری در کنسول جستجوی گوگل به مسیر Search Appearance » HTML Improvements مراجعه کنید.همچنین میتوانید از افزونه Unique Title Checker وردپرس استفاده کنید.
همان طور که در تصویر فوق مشخص است، ۷۹۷ صفحه از سایت تگ عنوان تکراری دارند. و البته چندین صفحه بدون تگ عنوان و یا متای توضیحات تکراری که باید در سئو داخلی وب سایت اصلاح گردند.

بر روی محتوا تمرکز کنید
بررسی ها نشان داده است که کاربران به کیفیت محتوا بسیار اهمیت می دهند. در صورتی که محتوا ارزش چندانی نداشته باشد علاوه بر اینکه بازدید کنندگان آن را با دوستان خود به اشتراک نخواهند گذاشت؛ بلکه وب سایت را ترک کرده و دیگر از آن سایت بازدید نخواهند کرد.
اگر به فکر بهبود رتبه سایت و جذب دنبال کنندگان دائمی هستید، از کیفیت محتوا غافل نشوید. تولید محتوای ارزشمند و کاربردی می تواند ترافیک سایت را به شدت تحت تاثیر قرار داده و آن را افزایش دهد.

کلمات کلیدی مترادف را در هدینگ های H1 و H2 قرار دهید
در بسیاری از وب سایت ها از تگ H1 برای عنوان صفحه استفاده می شود؛ چراکه H1 تنها یکبار در هر صفحه استفاده می شود.
اما برای هدینگ های H2 و H3 تا H6 محدودیتی وجود ندارد.
بنابراین مترادف کلمه کلیدی را در این هدینگ ها استفاده کنید. این ترفند به بهبود سئو داخلی سایت کمک می کند. همچنین استفاده درست و به جا از هدینگ ها در افزایش خوانایی محتوای بسیار موثر هستند.

استفاده از عنوان های تشریحی
منظور از عنوان های تشریحی تگ عنوانی است که به ابتدا یا انتهای آن کلمات توصیفی اضافه شده باشد.
برای مثال: شخصی که عبارت سریال تاج و تخت را جستجو می کند، ممکن است به دنبال موضوعات زیر باشد: دانلود سریال تاج و تخت، نقد و بررسی سریال تاج و تخت و موارد مشابه دیگر.
بنابراین وقتی شما از این کلمات توصیفی در تگ عنوان استفاده کنید، ورودی هدفمند و البته بیشتری دریافت خواهید کرد.

استفاده از پیشنهادهای گوگل برای پیدا کردن کلمات کلیدی
حتما متوجه شده اید که زمانی که یک عبارتی را شروع به تایپ کردن در کادر جستجوی گوگل می کنید، یکسری عبارات توسط خود گوگل پیشنهاد داده می شود.
از این ترفند می‌توانید برای پیدا کردن و انتخاب کلمات کلیدی استفاده کنید. روش انجام کار بدین صورت است که کلمه مورد نظر را وارد می کنید و منتظر می مانید تا گوگل پیشنهادهای خود را نشان دهد.


  پهنای باند unmetered هاست به این معناست که شما هزینه ای ثابت پرداخت می کنید ولی؟!
ارسال‌شده توسط: ehsannasr - 18-5-1397, 12:16 عصر - انجمن: هاست و دامین - بدون‌پاسخ

ترافیک ماهانه یا پهنای باند به حداکثر سقف مجاز انتقال اطلاعات، در طول یک ماه بین سرور (سرور مجازی) و مرورگر بازدیدکنندگان سایت شما گفته میشود.انتقال اطلاعات شامل آپلود ها و دانلودهای شما میشود.ترافیک برای بازه زمانی یک ماه است و اول هر ماه میلادی ۰ میشود و سپس از نو محاسبه میشود،سنجش ترافیک بر اساس بایت است.
پهنای باند unmetered هاست به این معناست که شما هزینه ای ثابت پرداخت می کنید ولی میزان استفاده ی شما در ماه های مختلف می تواند متفاوت باشد و این بستگی به میزان استفاده دیگر کاربران و یا شبکه دیتاسنتر دارد و اینکه بسته به استفاده ی دیگر کاربران چه سهمی، نصیب شما شود. گاهی ممکن است بیشترین استفاده را شما داشته باشید و گاهی کاربران دیگر و این نه قابل پیش بینی است و نه قابل تغییر. موضوع اصلی این است که میزان ترافیک نامحدود وجود خارجی ندارد و با دانستن این موضوع، زمانی که شما سرویسی با پهنای باند unmetered دارید، میزان استفاده ی شما اصلا محاسبه نمی شود و تا جایی که ظرفیت اجازه دهد، شما می توانید استفاده نمایید.
عدم سنجش میزان ترافیک خرید هاست به معنای نامحدود بودن نیست، در حقیقت از هاستی که سنجیده نمیشود شما میتوانید به میزان دلخواه ترافیک استفاده کنید و کاهش سرعت نداشته باشید.
در زبان انگلیسی واژه unmetered را به معنی عدم سنجش است و در میزبانی وب به پلن هایی گفته میشود که محاسبه میشوند اما محدودیتی برای انها در نظر نگرفته شده است. به عنوان مثال ارائه ۴۵۶۵۶۳۴۵۷۲۶۸۷۳۳۹۸۶ ایمیل به معنای نامحدود بودن تعداد ایمیل ها نیست در حقیقت ارائه این تعداد ایمیل به معنای عدم سنجش ایمیل ها است.
معنای لغوی واژه ی “نامحدود” در زبان انگلیسی به معنی نداشتن انتها و محدودیت،است ولی وقتی به میزبانی وب، پلن نامحدود اطلاق می شود، اصلا چنین معنایی نمی تواند داشته باشد.در واقع،میزبانی نامحدود، در هر حال همیشه محدود است.
در معنا و مفهوم حقیقی ارائه نامحدود امکان پذیر نیست اما unmetered امکان پذیر است،جهت درک بیشتر و بهتر مفهوم نامحدود توصیه میشود ۲ مقاله حقایقی در رابطه با هاست نامحدود و تمام حقایقی که در مورد میزبانی نامحدود وجود دارد (۲) را مطالعه نمایید.
معمولا از کلمه نامحدود برای فضا ،ترافیک،پارک دامین ،تعداد دیتابیس ها و جداول …استفاده میشود.این به معنی این است که شما میتوانید سایت خود را گسترش دهید اما محدودیت وجود دارد.
برخی از شرکت های میزبانی وب ادعا میکنند که میزبانی وب (سرور اختصاصی) به صورت نامحدود ارائه میدهند. میزبانی وب نامحدود مثل این است که شما با پرداخت مبلغی در بوفه ای هر چه می خواهید بخورید.آیا فروشنده با ضرر و بدون سود این کار را انجام میدهد؟در حقیقت به این صورت نیست، فروشنده هزینه ای را محاسبه میکند و به شما اعلام میکند که معمولا ۲ یا ۳ برابر حدی است که شما میتوانید بخورید و معمولا با این ترفند شما را جذب کرده اما در واقعیت بسیاری از افراد به میزان ۴۰ درصد پرداختی خود را میتوانند بخورند. و اگر شخصی بیش از مبلغی که پرداخت کرده است بخورد فروشنده اعلام میکند که بیش از حد خورده اید و یا به نحوه دیگری اعتراض خود را اعلام میکند.
اکثر شرکت های هاستینگ خوب پهنای باند نرمال ارائه میدهند، با این حال برخی از مشتریان از این پهنای باند به صورت کامل استفاده نمیکنند.

پهنای باند نامحدود=فرار از سرعت بالا
در برخی از شرکت های هاستینگ Overselling سرور مجاز است چون همه افراد بیشتر استفاده نمیکنند، و اگر فردی بیشتر از حدی که در مجموعه تعیین شده است استفاده کند، در این صورت خدمات و شبکه با سرعت پایین تر وضعیف تر ارائه میدهند. معمولا آپلود و دانلود در وب بازه زمانی خاصی دارد با کاهش سرعت، زمانی که شما بیشتر استفاده کردید نمی توانید آپلود کنید. در نتیجه به ندرت بیشتر استفاده میکنید.اما اگر پکیج هاستینگ شما محدودیت ترافیک داشته باشد بدون کاهش سرعت استفاده میکنید.


منبع: وبلاگ پویاسازان


  کلمات کلیدی در سئو چه مقدار دارای اهمیت دارد؟
ارسال‌شده توسط: ehsannasr - 18-5-1397, 12:13 عصر - انجمن: سئو وردپرس - بدون‌پاسخ

در هنگام انجام سئو، هدف شما این است که رتبه صفحه وب یا وبسایت خود را در نتایج جستجو بالا ببرید و می‌خواهید این کار را به سرعت انجام دهید. زمان شما ارزشمند است، بنابراین باید بدانید که کدام فاکتورهای سئو مهم هستند. یکی از فاکتورهای مؤثر در سئو، چگالی (تراکم) کلمه کلیدی می‌باشد. در اواخر سال 1990، چگالی کلمات کلیدی (نسبت تکرار یک کلمه کلیدی به کل کلمات در یک صفحه وب) بسیار مهم بود؛ به طوریکه چگالی کلمه کلیدی یک فاکتور قدرتمند در به دست آوردن رتبه بالای وبسایت در موتورهای جستجو محسوب می‌شد، از این رو بسیاری از افراد توسط چگالی کلمه کلیدی با استفاده از به کار بردن بیش از حد کلمات کلیدی (keyword stuffing) رتبه وبسایت آنها ارتقا یافت. مدیران سایت‌ها زمانیکه به اهمیت چگالی کلمه کلیدی در سئو پی بردند، به قدری از آن استفاده کردند که دیگر متن قابل خواندن نبود.
بنابراین موتورهای جستجو به ویژه گوگل، با تغییر الگوریتم خود تصمیم گرفتند که اهمیت این فاکتور را در سئو کم کنند. موتور جستجوی گوگل زمانی که بروزرسانی‌هایی مانند پاندا، پنگوئن و مرغ مگس خوار را اجرا کرد؛ تغییرات زیادی در الگوریتم رتبه‌بندی جستجو خود داد. در حال حاضر اگر افراد با استفاده بیش از حد کلمات کلیدی (Keyword Stuffing) چگالی کلمات کلیدی وبسایت خود را بالا ببرند، وبسایت توسط گوگل جریمه خواهد شد. البته این بدان معنا نیست که نباید از کلمات کلیدی در محتوای خود استفاده کنید، بلکه باید این کلمات را به شکل صحیح و کافی در محتوای خود به کار برید.

بهترین تراکم کلمه کلیدی در سئو چیست؟
کارشناسان سئو در حوزه بازاریابی محتوا پیشنهاد می‌کنند که چگالی کلمه کلیدی مناسب 1 تا 3 درصد است؛ به عبارت دیگر جایگاه کلمات کلیدی باید بین 1 تا 3 درصد از محتوای کل صفحه باشد. در صورتی که تعداد کلمات کلیدی محتوای شما بیشتر از این مقدار بود، گوگل صفحه را به عنوان اسپم شناسایی می‌کند.
فرمول ساده برای محاسبه این درصد K/T*100 است که K تعداد تکرار یک کلمه کلیدی و T تعداد کل کلمات در یک محتواست و این نسبت را در 100 ضرب می‌کنید تا چگالی کلمات کلیدی خود را به دست آورید. در حالیکه این درصد را محاسبه می‌کنید، کد HTML یا کدهای تصویر را که ممکن است به محتوا اضافه کرده باشید را نادیده بگیرید؛ به این دلیل که این تگ‌های جاسازی شده معمولا در متن صفحه ظاهر نمی‌شوند.
گرچه باید این نکته را در نظر داشته باشید که محتوا را باید برای کاربر نوشت و چگالی کلمات فرمول خاصی ندارد، در یکی از ویدئوهایی که ما در کانال آموزشی وب24 در تلگرام منتشر کردیم، به این نکته اشاره شده که گوگل کلمات کلیدی را در حدی که بین 3 تا 5 بار در محتوا استفاده شده باشد تشخیص می دهد و تکرار بیش از حد کلمات کلیدی باعث خواهد شد که رتبه سایت شما افت کند و تکرار بیش از حد نیز باعث خواهد شد که مطلب شما به عنوان اسپم شناخته شود.

کلمه کلیدی خود را آنالیز (تجزیه و تحلیل) کنید
برای ایجاد ترافیک بالا به سمت وبسایت خود، باید روش‌های هوشمندانه‌تری را به کار برید. نویسندگان و مدیران وبسایت باید بدانند تنها قرار دادن کلمات کلیدی نیست که باعث رتبه دهی وبسایت می‌شود، مرتبط بودن کلمات کلیدی شما به محتوا باید توجه شود. با توجه به اینکه موتورهای جستجو هوشمند هستند، باید دقیق تر عمل کنید. محتوایی را ایجاد کنید که کلمات کلیدی شما به طور بی عیب و نقص متناسب و سازگار باشند. معمولا سایت هایی که به صورت تخصصی به موضوعات خاصی می پردازند رتبه بهتری در گوگل کسب می کنند.

آیا هنوز چگالی کلمات کلیدی برای سئو مهم است؟
همانطور که در بالا ذکر شد؛ در چند سال گذشته، حفظ چگالی کلمات کلیدی برای هر نوع محتوا مهم‌تر بود. چگالی کلمات کلیدی نقش مهمی را برای رتبه‌بندی سایت ایفا می‌کرد. کارشناسان سئو باید مطمئن می‌شدند که چگالی کلمات کلیدی را در محتوا رعایت کرده‌اند. 
پس از بروزرسانی الگوریتم گوگل، چگالی کلمات کلیدی به اندازه کیفیت محتوا مهم نیست. به جای جستجوی دقیق کلمات کلیدی بین محتوا، گوگل اکنون تلاش می‌کند تا عبارت مورد جستجوی کاربر و مفهوم محتوا را درک کند. پس آیا این بدان معناست که نباید بر روی کلمات کلیدی تمرکز کنید؟ این امر مانند چای بدون شکر است، همانند سئویی که بدون کلمات کلیدی بی‌مزه است. کلمات کلیدی همیشه یک فاکتور مهم برای وبسایت خواهند بود. مرتبط بودن کلمات کلیدی برای عبارت مورد جستجوی کاربر هنوز اهمیت بالایی دارد. اما تنها استفاده از یک نوع کلمه کلیدی مرتبط به اندازه قبل مهم نیست. بیشتر بر روی محتوا تمرکز کنید.
آخرین تحقیقات نشان می‌دهد که مهم نیست چگونه کلمات کلیدی مورد هدف را در بین محتوا قرار می‌دهید. بلکه باید به نحوه توزیع کلمات کلیدی خود توجه کنید. کلمات کلیدی باید طوری در محتوا توزیع شوند که هم محتوا قابلیت خواندن برای کاربران را داشته باشد و هم موتور جستجوی از جمله گوگل بتواند موضوع متن را درک کند. به عنوان نمونه اگر متن شما دارای 5 پاراگراف است نباید در دو پاراگراف اول تعداد زیادی کلمه کلیدی مثلا 10 بار تکرار شود. برای اینکه بتوانید کلمات کلیدی خود را به خوبی توزیع کنید و بهترین نتیجه را بگیرید بهتر است آنها را در عنوان صفحه، متن اصلی، URL سایت، تگ H1، توضیحات متا، لینک‌های داخلی سایت و تگ alt تصویر استفاده کنید. بنابراین کلمات کلیدی را هم برای موتورهای جستجو و هم برای ارائه تجربه کاربری خوب بهینه سازی کنید. گوگل زمانی شما را دوست دارد که افراد دیگر را در نظر بگیرید. بنابراین چگالی کلمات کلیدی مانند گذشته مهم نیست، اما هنوز هم فاکتوری موثر در سئو است.


  تاکتیک های تبلیغاتی برای رونق کسب و کار
ارسال‌شده توسط: panel123 - 13-5-1397, 09:36 صبح - انجمن: ایمیل مارکتینگ - بدون‌پاسخ

تاکتیک های تبلیغاتی ابزارهای نوین برای رونق کسب و کار

امروزه روشهای متنوع و گوناگونی علاوه بر تابلوسازی به شیوه هایی همچون تابلو برجسته یا تابلو چلنیوم در عرصه تبلیغات بوجود آمده است که بسیاری از این روشها را عصر تکنولوژی و اینترنت محیا کرده است و بسیاری نیز به روش سنتی صورت می گیرد . تبلیغات اینترنتی مفهوم گسترده ای است و انواع متفاوتی دارد که در ادامه به بحث در مورد هر یک از انواع این تبلیغات خواهیم پرداخت.
تبلیغات بنری مبتنی بر وب :

این تبلیغات مشابه بیلبورد است . بیلبوردها در جاده ها و بزرگراهها مشاهده می شوند اما بنرهای تبلیغاتی در صفحات وب هنگام وب گردی به چشم می خورند . این بنرها با استفاده از تصاویر و برنامه های چند رسانه ای و انیمیشن با استفاده از نرم افزارهای گوناگون ساخته می شود و در قسمتی از صفحات وب جای داده می شود و با کلیک بر روی آن به صفحه مدنظر لینک می شود .
تبلیغات موقعیتی :

این مدل تبلیغات ابتدا توسط گوگل و سپس یاهو و مایکروسافت مورداستفاده قرار گرفت . این روش از تبلیغات در فضای بازاریابی اینترنتی به صورت کاملا هدفمند و تخصصی طراحی و پیاده سازی شده است . زمانی که کاربر یک مطلب خاصی را جستجو می نماید سیستم های خودکار متن وب سایت مرورگر کاربر را از لحاظ کلید واژه ها اسکن می نمایند و سپس تبلیغاتی را که با محتوای نمایش داده شده به کاربر هماهنگی داشته باشند را به وی نمایش می دهند .
تبلیغات کلید واژه ای :

ابتدا یاهو در این زمینه سرمایه گذاری نمود اما گوگل که بعد از یاهو دست به این نوع تبلیغات زد محبوبیت بیشتری نسبت به یاهو پیدا کرد . تبلیغات کلیدواژه ای عبات است تبلیغات پولی به ازای هر بار کلیک و یا تبلیغات هزینه ای به ازای هر بار فعالیت .
تبلیغات وبلاگی :

وبلاگها روش بسیار کارآمد برای کسب و کارهای اینترنتی هستند . وبلاگ های تبلیغاتی اغلب از تکنیک های بازاریابی موتورهای جستجو بهره می برند که به نتایج بهتری دست یابند .
تبلیغات دسته سیار موسیقی :

این تکنیک تبلیغاتی پروپاگاندست که مقصود آن مجاب نمودن اشخاص برای خرید محصول یا دریافت خدمات می باشد . اجرای این نوع تبلیغات مصرف کننده را وادار می سازد که در مورد محصول یا خدمت اندکی تامل نماید و یا در مورد آن کنجکاوی به خرج دهد و سوال بپرسد . بنابراین این نوع تبلیغ یک استراتژی است که می تواند در هر رسانه ای به صورت چاپی یا الکترونیک و یا پخش گسترده مورد استفاده قرار گیرد .
تبلیغات تشویقی :

در این شیوه از تبلیغات با استفاده از توزیع هدایای تبلیغاتی و تشویقی اقدام به جلب توجه می نمایند و به ترویج کالاها و خدمات می پردازند .
استفاده از شخصیت ها و نام های برند :

در عصر امروز برای استفاده از روش های جدید تبلیغات به جای انتقاد ، از تکنیک هجوم استفاده می کنند . گاهی با تکرار ایده یا شعار ساده می توان به جزئی از حقیقت یک عمل رسید و روش منحصر به فرد و قابل ملاحظه ای برای رسانه های اجتماعی ایجاد نمود . تکرار تبلیغات بدون کیفیت کالاها ، تبلیغات دروغ محسوب می شود و شعارها و کمپین های تبلیغاتی  با استفاده از رسانه ها دائما در حال تلاش هستند و مردم را مانند یک طعمه دنبال می کنند و به فکر زمینه سازی و ایجاد روشهایی برای سودهی بیشتر خودشان هستند . بعضی از شرکت ها با تکرار تبلیغات به صورت غیرمستقیم می خواهند سود بیشتری کسب کنند . شعارهای جمله ای ، کلیدی هستند تا تصور واضحی از یک برند را برای مردم انتشار دهند . این شعارها برای اهداف معینی طراحی می شوند که هر چه جذاب تر باشند نفوذ بیشتری بر روی مخاطب دارند . یکی دیگر از شیوه های تبلیغاتی استفاده از بازیگران و شخصیت های مشهور برای تبلیغات تجاری است اما گاهی با استفاده از شخصیت های معروف مردم را فریب می دهند و کالاهای بی کیفیت به مردم می فروشند .  در واقع با استفاده از نام های برندها یا محصولات در فیلم ها یا سریال ها و برنامه های تلویزیونی به طور غیرمستقیم محصولات و برندهای خود را تبلیغ می کنند . انتشار مستقیم تبلیغات روشی دیگر است که با استفاده از تصاویر یا توضیحات کوتاه و مختصر درباره کالا به تبلیغ می پردازند  .اگر روش انتشار مستقیم با رورش انتشار با استفاده از شخصیت های معروف ادغام شود پیام رساتر و موثرتر به گوش مخاطب خواهد رسید .
تبلیغات پوششی و جایگزین :

برخی از کشورهای تبلیغات همچون محصولات الکلی و یا دخانیات را ممنوع اعلام نموده است به همین علت برندهای پوششی و جایگزین به میان آمده است که با استفاده از روشهای خاص به تبلیغ محصول پوششی می پردازند که یادآور همان محصول ممنوعه می باشد .
تبلیغات پیکسلی :

این روش از تبلیغات نیز از طریق اینترنت صورت می گیرد و بهای تبلیغات بر اساس تعداد پیکسل های اشغال شده توسط کلمات مورد تبلیغ محاسبه می گردد.
تبلیغات حمامی :

یعنی تبلیغات در فضاهای عمومی و استراحت گاه ها
تبلیغات موبایلی  :

یک از موثرین و در عین حال مزاحمترین نوع تبلیغات است . چون امروزه همه افراد با موبایل سرو کار دارند و وقتی پیامی یا تماسی با موبایل شان برقرار می شود قطعا آن را مشاهده می کنند پس این تبلیغات را حتی شده برای مکثی کوتاه ملاحظه می نمایند و یکی از روشهای مفید و موثر برای بازاریابی و جذب مخاطب محسوب شود .

منبع : گروه تولیدی ایمن نورتاب


  مزیت داشتن گواهی نامه ی امنیت ssl
ارسال‌شده توسط: ehsannasr - 9-5-1397, 10:40 صبح - انجمن: هاست و دامین - بدون‌پاسخ

آیا می دانید فعال کردن اس اس ال بر روی وب سایت چه مزیت هایی دارد و چرا توجه به آن بسیار مهم است؟
آیا بر روی وب سایت خود اطلاعات مهم و محرمانه ای را از کاربران خود دریافت می کنید؟ و یا میخواهید امکان استراق سمع اطلاعات رد و بدل شده وجود نداشته باشد. در این حالت ما توصیه میکنیم حتما برای وب سایت خود گواهینامه ی امنیت SSL تهیه کنید.
پس از راه اندازی وب سایت ، پورتال و فروشگاه اینترنتی ، امنیت مهمترین نیاز محسوب میشود . امنیت وب سایت شما به عوامل گوناگونی بستگی دارد که یکی از راه هایی که می توانید امنیت را برای سایت خود فراهم کنید صدور گواهی نامه ی اس اس ال برای سایت می باشد.
در ادامه مزیت های خرید اس اس ال را بررسی می کنیم.

افزایش رتبه و رنک گوگل با نصب اس اس ال
یکی از مواردی که امروزه مورد بحث بسیاری از سئو کاران و طراحان وب می باشد تاثیر https و ssl در سئوی سایت می باشد.
گوگل پارامترهای بسیار زیادی برای امتیازدهی به صفحات اینترنتی دارد .استفاده از پروتکل https نیز به عنوان یک پارامتر به تازگی به آنها اضافه شده است.
اخیرا گوگل در وبلاگ رسمی خود اعلام کرده که یکی از عوامل مهم در رنکینگ سایت ها نصب گواهینامه SSL و یا در واقع استفاده از پروتکل HTTPS است.
گوگل در وبلاگ رسمی خود اعلام کرده‌است، با توجه به اهمیت امنیت برای گوگل، و رسیدن به این هدف که کاربران از طریق گوگل به وب‌سایت‌های امن هدایت گردند.این شرکت تصمیم گرفته ‌است داشتن گواهی معتبر اس اس ال واستفاده از پروتکل HTTPS را یکی از عوامل بالا رفتن رنک وب سایت بشمار بیاورد و در رتبه بندی سایتها این مورد نیز تاثیر بسزایی دارد.
در لینک زیر میتوانید از صحت این موضوع اطمینان حاصل کنید.
https://webmasters.googleblog.com/2014/08/https-as-ranking-signal.html

عملیات اینترنتی خود را امن کنید
با نصب SSL اطلاعاتی که بین مرورگر شما و وب سرور (سرور مجازی) مبادله می شود، رمزنگاری می شوند و از استراق سمع و دزدیده شدن اطلاعات جلوگیری میشود .

اعتبار بیشتر
زمانی که شما اس اس ال را بر روی هاست (خرید هاست) خود نصب می کنید قفل سبزرنگی در کنار نام دامین ظاهر می شود و زمانی که کاربر شما ببینید بر روی سایت شما گواهی نامه ی امنیت نصب است اطمینان خاطر بیشتری دارد و این باعث اعتبار هر چه بیشتر سایت شما می شود.

برد تبلیغاتی مثبت
اس اس ال میتوانید تبلیغات مثبتی را برای شما به همراه داشته باشد و فروش بیشتری داشته باشید. افزایش فروش هر وب سایتی ارتباط مستقیمی با اعتماد کاربران دارد با وجود گواهینامه SSL می توان اعتماد کاربران را کسب کرده و بهبود در فروشتان ایجاد نمایید.

نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره
با فعال نمودن گواهی امنیت SSL از وزارت صنعت و معدن می توانید نماد اعتماد دوستاره اخذ نمایید که این سطح از نماد الکترونیک بالاترین سطح آن در حال حاضر می باشد.

امنیت
گواهینامه های SSL با رمزگذاری بسته های اطلاعاتی امنیت ارتباط در شبکه را فراهم می سازد و این امکان را به سرویس دهنده و کاربر می دهد که ارتباط خود را در بستری امن و به دور از مداخله دیگران بصورت رمز شده و غیر قابل خواندن برای دیگران برقرار سازند و از صحت رد و بدل اطلاعات اطمینان حاصل کنند. بدون وجود این پروتکل، اطلاعات تبادل شده توسط افراد ثالث بین راه قابل رویت، تغییر و سوء استفاده هستند.

تایید هویت
بازدید کننده به سایتی که دارای گواهینامه معتبر است می تواند از جعلی نبودن سایت و صحت هویت آن اطمینان حاصل کند و مطمئن باشد که سایت مذکور بر مبنای گواهینامه معتبرش واقعآً همان است که ادعا می نماید؛ نه یک سایت جعلی که شبیه به سایت اصلی ایجاد شده و با روشهای متعددی که برای انحراف مسیر و هک کردن وجود دارد کاربر را به سمت خود هدایت کرده است.
بنابر این با نصب اس اس ال امنیت را برای سایت خود فراهم کنید و در فضایی امن به به فعالیت خود ادامه دهید.


منبع: وبلاگ پویاسازان


آمار انجمن تازه سازی
بیشترین سپاس شده ها
ehsannasr 210
fastseo 144
xavi 104
Information96 73
alireza 53
کاربر های جدید
BigosisE امروز
rare امروز
CharlesTof امروز
pollyze3 امروز
gayzk18 امروز
بیشترین پاسخ ها
  افزایش بازدید... 14
  دانلود کتاب س... 10
  آموزش گوگل وب... 6
  راهنمای نصب گ... 5
  بک لینک چیست 5
برترین ارسال کننده ها
ehsannasr 68
fastseo 22
Information96 13
xavi 11
totaleternity 7
بیشترین بازدید ها
  تسخیر صفحه او... 89066
  مراحل ایجاد ب... 46837
  دانلود کتاب س... 21968
  راهنمای نصب گ... 18905
  افزایش بازدید... 12168
بیشترین اعتبار
alireza 3
rezagraph 1
iranis 1
psi 1
kushon 0
آخرین ارسال ها
موضوعتاریخ، زمان نویسندهآخرین ارسالانجمن
  دانلود کتاب سئو وبلاگ 12-4, H:35iranisfastseoکتاب های سئو
  برای افزایش سئو،کلمات کلی... 11-20, H:03ehsannasrpokeabdiسئو وردپرس
  چهار ابزار جستجوی کلمات ک... 11-20, H:01ehsannasrpokeabdiافزایش بازدید...
  معرفی سایت پشتیبان وب 7-28, H:14supportwebssupportwebsایمیل مارکتین...
  درج آگهی رایگان 7-1, H:24HamraheIranianHamraheIranianایمیل مارکتین...
  گواهینامه امنیتی اس اس ال... 6-15, H:41ehsannasrehsannasrهاست و دامین
  چگونگی انتخاب گواهینامه ی... 5-25, H:43ehsannasrehsannasrهاست و دامین
  نکات کلیدی در مورد سئو و ... 5-25, H:26ehsannasrehsannasrسئو وردپرس
  پهنای باند unmetered هاست... 5-18, H:16ehsannasrehsannasrهاست و دامین
  کلمات کلیدی در سئو چه مقد... 5-18, H:13ehsannasrehsannasrسئو وردپرس
  تاکتیک های تبلیغاتی برای ... 5-13, H:36panel123panel123ایمیل مارکتین...